رييس فدراسيون هندبال گفت: نوجوانان هندبالی کشورمان با جدیت تمرینات خود را در مجارستان دنبال می کنند.

جلال کوزه گری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: هم اکنون تیم ملی هند بال نوجوانان کشورمان در اردوی برون مرزی مجارستان قرار دارد و با جدیت، خود را برای مسابقات بحرین شهریور دنبال می کنند.

وی تصریح کرد: بازیکنان ملی پوش زیر نظر محسن طاهری و کادر فنی تمرینات خود را انجام می دهند و مشکل خاصی نیست و این تمرینات صبح و عصر صورت می گیرد.

کوزه گری در ادامه گفت: هندبالیستهای  کشورمان روز 24 مرداد به این کشور رفته اند و تا 6 شهریور حضور دارند و چند بازی تدارکاتی نیز انجام خواهند داد.

وی اشاره کرد: در تورنمنت بین المللی که از روز پنج شنبه 2 شهریور آغاز خواهد شد یک تیم از کرواسی و 4 تیم از مجارستان شرکت دارند و نوجوانان ایران به مصاف آنها خواهند رفت.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری اردوی بین المللی این است که ملی پوشان با آمادگی  بالا و قدرت مضاعف به دیدار حریفان بروند.

کوزه گری گفت: رقابت های هندبال آسیا روز 16 شهریور در منامه آغاز می شود و 12 تیم در 2 گروه 6 تیمی به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: تیم ملی نوجوانان ایران در گروه اول با تیم های کره جنوبی، چین، تایپه، ازبکستان، سوریه و بحرین همگروه است و در گروه دوم تیم ه ای قطر، عربستان، ژاپن، عراق، عمان و کویت شرکت دارند.

کوزه گری گفت: اکثر تیم هایی که در این مسابقات حضور دارند قوی هستند و نوجوانان ایران باید با دقت و هوشیاری بالا مقابل حریفان به میدان بروند و امتیاز لازم را کسب نمایند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم با توجه به اینکه زحمات زیادی برای نوجوانان کشیده می شود بتوانند در رقابت های که این موفق عمل کنند و عنوان شایسته ای برای کشورمان کسب نمایند./ق

برچسب ها: آمادگی ، مسابقات ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار