سازمان مديريت بحران کشور با صدور اطلاعيه‌اي از هموطنان گرامي خواست کمک‌هاي خود را با شناخت و آگاهي از ماهيت موسسات خيريه ارايه کنند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، سازمان مديريت بحران کشور با صدور اطلاعيه اي از هموطنان گرامي خواست کمک هاي خود را با شناخت و آگاهي از ماهيت موسسات خيريه ارايه کنند.

متن كامل اطلاعيه بدين شرح است:  
 
  با عرض تسليت به بازماندگان زلزله 21 مرداد در مناطق اهر، ورزقان و هريس، و سپاس از ملت شريف ايران به خاطر همدردي با هموطنان آسيب ديده بدينوسيله اعلام مي دارد در اجراي ماده 24 آئين نامه اجرايي قانون تشكيل سازمان مديريت بحران كشور، مسئوليت جذب، هدايت و توزيع كمك هاي غير دولتي داخلي و خارجي و وجوه نقدي به عهده جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران است كه با همكاري كميته امداد امام خميني(ره) و سازمان بهزيستي كشور صورت مي گيرد.  
 
  لذا با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده براي عدالت در توزيع كمك ها با تمركز وجوه دريافتي، هموطنان نيكوكار در داخل و خارج از كشور مي توانند هداياي نقدي خود را به حساب 99999 بانك ملت به نام جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران و حساب 90190 بانك ملت به نام سازمان بهزيستي و نيز حساب 0105583144002 بانك ملي به نام كميته امداد امام خميني(ره) واريز نمايند.   
 
ضمناً توصيه مي شود هموطنان ارجمند چنانچه قصد دارند از طريق موسسات ديگري به زلزله زدگان كمك كنند حتماً با شناخت و آگاهي كامل از نحوه عملكرد ايشان اقدام نمايند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار