معاون آموزش اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران از برگزاری دومین آزمون ادواری همسان سنجش مهارت همزمان با سراسر کشور در روز جمعه سوم شهریورماه در 12 حوزه استانی تهران خبر داد.

شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این آزمون در 100 حرفه و در حوزه های مراکز 1و 2و 4و 5و 9 دماوند، فیروزکوه، پاکدشت، رباط کریم، شهریار، ورامین و دبیرستان البرز در لیانوبت برگزار خواهد شد.

گفتنی است: تعداد کل شرکت کنندگان استان تهران در دومین آزمون ادواری همسان همزمان با سراسر کشور، تعداد 7 هزار و 900 نفر است.

در ادامه علی خانی رییس آموزش شرکت ایران خودرو دیزل با اشاره به همکاری ها و تعاملات پیشین این شرکت با اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران گفت: در شرکت ایران خودرو دیزل برای هر نفر 30 ساعت آموزش در نظر گرفته شده که به یاری آموزش فنی و حرفه ای استان تهران 5 هزار و 200 نفر از کارکنان از آموزش های مهارتی برخوردار می شوند.

در این راستا میرخانی رییس آموزش شرکت ایران خودرو و نیز در ادامه افزود: 22 هزار نفر از پرسنل این شرکت آمادگی خود را جهت کسب مهارت های فنی و حرفه ای اعلام کرده اند و ما قادر به تربیت بیش از هزار نفر مربی در کارخانجات تولیدی شرکت هستیم./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار