جانشين فرمانده نيروي انتظامي كشور از آماده‌باش صددرصد پرسنل نيروي انتظامي خبر داد و گفت:‌جهت آسايش مردم و بهتر برگزار شدن اجلاس محدوديت طرح ترافيكي و انسداد برخي معابر را در دستور كار داريم.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، سردار احمدرضا رادان جانشين فرمانده نيروي انتظامي كشور در مصاحبه‌ تلفني در برنامه گفتگوي ويژه خبري شب گذشته با اشاره به آمادگي كامل نيروي انتظامي براي اجراي باشكوه‌تر اجلاس غيرمتعهدها در ابعاد انتظامي و امنيتي در تهران گفت:‌ امنيت اجلاس غيرمتعهدها را از مرزهاي كشور به عمق يعني تهران برقرار كرده‌ايم.

رادان با بيان اينكه چهار لايه امنيتي و انتظامي را براي كل تهران تعريف كرده‌ايم، اظهار داشت: لازم است كه عرض كنم پرسنل نيروي انتظامي از چند روز پيش در آماده‌باش صددرصد بوده تا اقدامات مناسبي را براي برگزاري اجلاس در ابعاد انتظامي و امنيتي انجام دهد.

وي همچنين ادامه داد: تلاش نيروي انتظامي بر اين استوار است كه آسايش مردم و نگراني‌هاي آحاد مختلف را به حداقل ممكن برسانيم؛ لذا طبيعي است كه ما اقدامات محدوديت ترافيكي و انسدادهاي بعضي از معابر را صورت خواهيم داد.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي كشور در خاتمه از قرار گرفتن معابر يدكي و پشتيباني جهت تردد مردم خبر داد و خاطرنشان كرد: براي آسايش خاطر مردم جهت‌ سفرهاي برون شهري تمهيدات ترافيكي نيز در جاده‌هاي بيرون تهران به مورد اجرا خواهيم گذاشت و اميدواريم مردم عزيز تمام برنامه‌هاي اطلاع رساني ما را در شبكه پيام و راديوپيام مورد نظر قرار داده و حتي‌الامكان مردم در محدوده اجلاس تردد كمتري داشته باشند. 

انتهاي پيام/ب2

برچسب ها: رادران ، اجلاس ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.