مدیر دبیرخانه شهرداران کلان شهرهای کشور گفت: در سال های اخیر مشهد رشد قابل قبولی در زمینه شهر الکترونیک نسبت به سایر کلان شهرها داشته است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از، علی میرنجاتی اظهار داشت: در کلانشهرهایی که بیش از یک میلیون نفر جمعیت داشته باشند هم اقتضای کار و هم شرایط خود شهرها ایجاب می کند که زیرساخت های لازم برای الکترونیکی شدن شهر فراهم شود.

وی افزود: طی نشست های متعددی که با مدیران سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت گرفته هدف گذاری ها به این سمت و سو بوده است که به این عرصه ورود پیدا کنند و زیرساخت های لازم را فراهم و ابزار توسعه شهر

الکترونیک را مستقیما وارد کار کنند.

وی بیان داشت: به طورکلی تمامی کلان شهرها به سمت الکترونیکی شدن ورود پیدا کرده اند اما سه شهر مشهد، تهران و اصفهان از شرایط بهتری در این زمینه برخوردار هستند که در این میان شهر مشهد در سال های اخیر با اقدامات و تلاش های شهرداری از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است.

میرنجاتی در خصوص اقدامات سازمان خود برای بیشتر شدن خدمات IT در کشور گفت: به طور معمول مجمع شهرداران کلان شهرها کار اجرایی نمی کند ولی تلاش می کند ارتباط بین کلان شهرها را فراهم کرده تا این کلان شهرها بتوانند تجربیات خود را به اشتراک گذاشته تا همه بتوانند وضعیت خود را بهبود بخشیده و در این زمینه به موفقیت های قابل قبولی دست پیدا کنند./س


برچسب ها: قابل ، قبول ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.