به منظور بررسی عملکرد سبک های مختلف کاراته بانوان در استان های فعال و نیز انتخاب بهترین های هر سبک رقابت های قهرمانی کشور چندین سبک از کاراته بانوان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،

* برگزاری مسابقات قهرمان کشوری اتیوسوکای
پیکارهای قهرمانی کشور کاراته بانوان سبک اتیو سوکای جمعه 17شهریور به میزبانی استان البرز برگزار می شود که طی آن 400کاراته کای این سبک از کاراته در قالب 10 استان در بخشهای کاتا و کومیته و کاتای تیمی به مصاف یکدیگر می روند.
این مسابقات د ررده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود که هدف آن انتخاب برترین های این سبک برای اعزام به مسابقات جهانی باکوی باشد.

*مازندران میزبان رقابتهای قهرمانی کشور سبک وادوکای

مسابقات قهرمان کشوری بانوان کاراته کای سبک وادوکای چهارشنبه 22 شهریور به مدت 3 روز به میزبانی فریدونکنار مازندران برگزار می شود که در پی آن 350کاراته کا از 12 استان کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.
این رقابتها که در بخشهای کاتای تیمی و انفرادی و نیز کومیته تیمی و انفرادی برگزار می شود و هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد انگیزه در بانوان کاراته کا می باشد چرا که مسابقات انگیزه عملکرد بهتر را در کاراته کاها تقویت می کند همچنین از دیگر اهداف برگزاری این پیکارها مشخص و معرفی شدن تیم با اخلاق این سبک از کاراته می باشد ودرپایان به تیم با اخلاق و مربی آن کاپ اخلاق و تقدیر نامه اعطا می شود.

*رقابتهای قهرمان کشوری کاراته بانوان سبک کیوکوشین بین المللی چهارشنبه 15شهریور به مدت 2روز به میزبانی استان تهران در ورزشگاه شهید معتمدی برگزار می شود.

بیش از 300کاراته کا از 13 استان کشور بریا مصاف با حریفان خود دربخشهای کاتا و کومیته به روی تاتامی می روند.

رقابتها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان،  جوانان و بزرگسالان انجام شود و هدف از برگزاری این مسابقات انتخاب نفرات برتر برای شرکت در مسابقات برون مرزی این سبک از کاراته می باشد.

* کرج میعادگاه بانوان کاراته کای سبک اشین ریو

به منظور مشخص شدن بهترینهای سبک اشین ریو کاراته بانوان، رقابتهای قهرمان کشوری این سبک جمعه 10شهریور در باشگاه بعثت کرج برگزار می شود که طی آن کاراته کاهای فعال این سبک از 5استان در رده های کمبربندی زیر قهوه ایی و مشکی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

کاراته کاها در بخشهای کاتا و کومیته و کوبودو (کاتای سلاح) در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت می کنند.
برترینها به مسابقات جهانی سبک اشین ریو راه پیدا می کنند.

*بانوان تهرانی سبک وادوریو بین المللی انتخاب می شوند
پیکارهای انتخابی استان تهران سبک وادوریو  بین المللی کاراته بانوان برای راهیابی به مسابقات قهرمان کشوری این سبک، جمعه 17 شهریور درباشگاه ورزشی گلشن تهران برگزار می شود که طی آن 700 کاراته کا در بخشهای کاتا و کومیته با یکدیگر به رقابت می پردازند.
این مسابقات در چهار رده سنی برگزار می شود. /ق

برچسب ها: کااته ، بانوان ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار