رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حضور سران كشورهای مختلف در تهران، از آمادگی كلانشهر اصفهان برای پذیرایی از میهمانان و سران شركت كننده در اجلاس جنبش عدم تعهد خبر داد.

به گزارش گروه وب‌گردي باشگاه خبرنگاران، عباس حاج رسولی‌ها گفت: در مدت برگزاری اجلاس سران در كشورمان، پرچم كشورهای میهمان در معابر شهری اصفهان نصب می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینكه دیدن آثار منحصر بفرد شهر موزه تاریخی و پرآوازه اصفهان، همیشه مورد علاقه میهمانان خارجی و گردشگران است، مدیریت این كلانشهر برای حضور و پذیرایی از میهمانان این اجلاس، آمادگی كامل دارد.

رسولي‌ها از ابلاغ دستورالعملی به مدیران شهری اصفهان خبر داد و گفت: در این دستورالعمل به شهرداران مناطق چهارده گانه توصیه شده است تا اقدام به آماده سازی شهر و انجام مواردی همچون نصب پرچم كشورهای شركت كننده در اجلاس در سطح شهر،رسیدگی دائم به وضعیت روشنایی و نورپردازی پارك ها، میدان ها، پل ها، رینگ ترافیكی و ابنیه تاریخی همچون حمام علی قلی آقا، میدان امام(ره)، چهلستون، كوه صفه، كلیسای وانك، منارجنبان و آتشگاه كنند.

حاج رسولیها همچنین از نصب نمادهای ویژه تهیه شده توسط سازمان زیباسازی در میادین اصلی، آب نماها و نورپردازی آنها توسط مناطق و خط كشی ترافیكی خیابانها بویژه در مسیرهای تردد و حضور میهمانان خبر داد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از شهروندان خواست در این مدت به منظور تردد آسان هیات های خارجی بویژه در مسیرهای منتهی به اماكن تاریخی، از ترددهای غیرضرور خودداری كنند.

منبع: خبرگزاري نم

انتهاي پيام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.