اعضای تیم استقلال طی چند روز گذشته و در آستانه بازی حساس با پرسپولیس با اخبار بسیار در خصوص معترض بودن چند بازیکن از اوضاع خود در تیم استقلال روبرو شدند که مشکلات بسیاری را درتیم ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در حالیکه استقلال و امیرقلعه نوعی با صراحت کامل و بارها اعلام داشتند که قصد ندارند با جدایی بازیکنان تیم موافقت کنند و به راحتی نیروهایی که چندماه پیش جذب شدند را از دست بدهند.

اما چند بازیکن تیم خواستار جدایی شدند و بازیکن مانند جوادنکونام نیز با دریافت پیشنهادات مربی با شرایط متفاوت و ایده آلی روبرو شد که اخبار بسیاری در مورد جدایی وی از تیم را بدنبال داشت، این درحالی است که مسئولان تیم استقلال به نوعی تنها با جدایی جوادنکونام موافقت نسبی داشتند تا از درآمد حاصل از جدایی وی و حضورش دریک تیم عربی بخش از مشکلات مالی آبی ها را حل کنند اما این در حالی است که قلعه نوعی با مسئولان مقابله کرد و مخالفت رسمی اش را با این اتفاق اعلام داشت تا جدایی نکونام حداقل تا پایان نیم فصل اول کاملا منتفی شود و وی تمرکزش را برای بازی های استقلال حفظ کند.

شایان ذکر است: درحال حاضر مسئولان باشگاه استقلال بصورت رسمی اعلام کردند که قصد ندارند با جدایی هیچ بازیکنی موافقت کنند واین در حالی است که ساموئل و زندی مشتریان اصلی دریافت رضایتنامه از مسئولان هستند، اما دراین خصوص هنوز وضعیت نهایی نشده است.

عنوان شده است: مسئولان مدعی هستند که قرار نیست بازیکنی نیز به اعضای تیم استقلال اضافه شود و شایعاتی که در خصوصی بازیکنان خاصی مطرح می شود، موفقیت ندارد و آبی ها به بازیکنی جدید نیاز ندارد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار