پرسپولیس بحران زده با شکست در این بازی شرایط به مراتب بدتری پیدا می‌کند و استقلال هم اگر ببازد از قافله صدر جدولی ها جا می‌ماند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پرسپولیس و استقلال در شرایطی رودرروی هم  قرار می‌گیرند که نتیجه این دیدار سوای کری‌های معمول، می‌تواند برای هر دو تیم در جدول حائز اهمیت باشد. پرسپولیس بحران زده با شکست  در این بازی شرایط به مراتب بدتری پیدا می‌کند و استقلال هم اگر ببازد از قافله صدر جدولی ها جا می‌ماند.

پرسپولیس با وجود ستاره‌های پرشمار خود و داشتن هشت ملی‌پوش در ترکیبش از 15 امتیاز ممکن فقط 4 امتیاز گرفته و در رده شانزدهم جدول شرایط بسیار ویژه و حساسی دارد به همین دلیل ژوزه پرتغالی به شدت خود را تحت فشار می‌بیند. ستارگان پرآوازه‌ پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند در حد نام و اندازه خودشان ظاهر شوند. برخی می‌گویند این مسئله به دلیل اختلافات درون تیمی است و این گمانه‌زنی پس از اینکه باشگاه اعلام کرد 3 بازیکن با تحریک افراد بیرون از مجموعه کم‌کاری می‌کنند، قوت گرفت.

استقلال در این بازی مهم خسرو حیدری، میلاد میداودی و مجتبی جباری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. استقلال روان‌تر و منظم‌تر از پرسپولیس بازی می‌کند هرچند در نتیجه گیری خیلی خوب عمل نکرده و اکنون در رده نهم جدول قرار دارد ژنرال نیز خودش اعتراف کرده تیمش با استقلال ایده‌آل فاصله دارد.

از نکات جالب این مسابقه شکست ناپذیری دو سرمربی در دربی‌هاست. قلعه‌نویی در هیچ دربی شکست نخورده و مانوئل ژوزه هم خودش را متخصص دربی می‌داند. او در مصر دربی‌ها را برده و به مربی دربی‌باز معروف شده بود.

این در حالی است که در 5 هفته گذشته هواداران پرسپولیس چیز خاصی از تیمشان ندیده‌اند و حتی امکان دارد در صورت باخت در دربی، ژوزه که به فرگوسن مصر شهرت دارد وداعی زود هنگام با سرخپوشان تهرانی داشته باشد. نبرد فرگوسن مصر و قلعه‌نویی که هواداران استقلال او را ژنرال می‌نامند، می‌تواند در نوع خود جالب باشد. هر چند رویانیان گفته با قدرت از ژوزه حمایت می‌کند اما ژنرال استقلال اگر در این دربی برنده شود شاید زمینه حضور یک مربی جدید را در پرسپولیس فراهم ‌کند.

با این شرایط روی کاغذ شانس برد استقلال بیشتر است اگر چه دربی قواعد خاص خودش را دارد و نباید فراموش کنیم که استقلال در دربی قبل در حالی که تا دقیقه 80 با نتیجه 2 بر صفر پیش بود با هت‌تریک زاید 3 بر 2 شکست خورد.

بدین ترتیب استقلال در این دربی به دنبال انتقام است. پرسپولیسی‌ها هم می‌خواهند بار دیگر طعم برد در دربی را بچشند و این موضوع می‌تواند بر جذابیت بازی اضافه کند. در این دیدار هیجان به اوج خود می‌رسد و فوتبال دوستان امیدوارند این بازی هم مثل دربی‌های اخیر پرهیجان و جذاب باشد.

ژوزه می‌تواند فردا با پیروزی برابر آبی‌پوشان بحران را فراموش کند و حداقل نشان دهد که ادعای او در مورد دربی‌باز بودنش صحیح است. از طرفی فرگوسن مصر کاری بس دشوار دارد چرا که ژنرالی روبروی او قرار خواهد گرفت که هیچ‌گاه عادت به شکست برابر پرسپولیس نداشته است.

حال به نظر شما بازی فردا چه سرانجامی دارد؟ اگه از آن دسته از فوتبال دوستان هستید که به پیش بینی قبل از بازی خودتان اطمینان دارید می توانید در بخش نظرات نتیجه را که فکر می کنید بدست می آید را بنویسید تا بعد بازی ببینیم چقدر از دوستان و همراهان باشگاه شبانه توانسته اند پیش بینی درستی را داشته باشند.

بعضی از کری خوانی های خوانندگان مجله شبانه را می توانید اینجا ببینید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
پرسپولیس فردا کولاک می کنه می بینید/3 بر صفر برنده است
Iran (Islamic Republic of)
taravat
۲۳:۰۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
faghat moheme farda esteghlal bebare be jobran derbiye ghabli hata shode 1-0 .albate man doea mikonam esteghlal farda ye baziye ziba va por gol ro be namayesh bezare va dele tarafdar hasho shad kone.
آخرین اخبار