پلیس آمریکا اعلام کرد "رایان کراکر" سفیر سابق آمریکا در عراق و افغانستان که هفته گذشته هنگام رانندگی در ایالت واشنگتن با یک کامیون تصادف کرد، به رانندگی در حالت مستی و فرار از صحنه جرم متهم شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، "تروی بریجز" افسر پلیس گفت آزمایش الکل که پس از وقوع حادثه گرفته شد نشان داد میزان الکل در خون کراکر دو برابر حد مجاز بوده است. کراکر امسال از مقام خود به عنوان سفیر آمریکا در افغانستان استعفا کرد.

به گفته بریجز، کراکر عصر روز چهاردهم اوت پس از توقف پشت چراغ قرمز در شهر اسپوکن در شرق واشنگتن تلاش کرد به سمت راست بپچد که با یک کامیون برخورد کرد.

به گفته مسئولان قضایی، کراکر خود را بی گناه دانسته است و تاکنون وکلای مدافع او در این باره اظهار نظر نکرده اند. به گفته بریجز، کراکر بعد از حادثه فرار کرد ولی یک راننده دیگر چند مایل او را تعقیب کرد و او را به داخل پارکینگ یک بانک فرستاد و یک واحد گشتی پلیس ایالتی او را بازداشت کرد. به گفته بریجز، کراکر زمانی که افسران پلیس به او نزدیک شدند مست به نظر می رسید و بعد از آزمایش الکل به رانندگی در حالت مستی متهم شد.

کراکر که در اسپوکن متولد شده است در سال 2009 مدال آزادی را که بالاترین نشان غیرنظامی در آمریکا است دریافت کرد. او که قبلا سفیر آمریکا در عراق و پاکستان و سوریه و کویت و لبنان بوده است در ژوئیه سال 2011 به عنوان سفیر آمریکا در کابل آغاز به کار کرد.

جلسه محاکمه کراکر دوازدهم سپتامبر در اسپوکن برگزار خواهد شد.
برچسب ها: رانندگی ، مستی ، سفیر ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار