مشهد/

نمایشگاه السیت فرصتی برای برقراری ارتباط سازنده بین ارائه کنندگان و بهره برداران خدمات است

شهردار مشهد گفت: این نمایشگاه عرصه ای است که هم ارائه کنندگان خدمات و هم بهره برداران می توانند با یکدیگر ارتباط سازنده ای برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد پژمان در حاشیه بازدید از نمایشگاه السیت اظهار داشت: اهمیت و ضرورت فناوری اطلاعات و ارتباطات سبب می شود که هر ساله برای برپایی این نمایشگاه تلاش های لازم صورت بگیرد چرا که رشد این فناوری ها و فراگیر شدن این خدمات در زندگی فردی و اجتماعی روز به روز احساس می شود.

وی افزود: شهرداری مشهد تلاش می کند که به لحاظ ارائه خدمات الکترونیکی پیشرفته ترین شهر در کشور باشد هرچند با وجود خدمات گسترده ای که در این زمینه صورت گرفته است اما هنوز در بخش خدمات الکترونیکی فاصله زیادی با کشورهای پیشرفته دنیا داریم.

وی ادامه داد: با توجه به استعدادهای زیادی که در این زمینه وجود دارد و زیرساخت های مناسب در سطح شهر می توان این فاصله موجود را در سال های آینده به شدت کاهش داد.

وی گفت: در عرصه حمل و نقل عمومی و سیستم اداری کارهای بسیار خوبی انجام شده است و امیدواریم تمامی افراد حقیقی و حقوقی که در نمایشگاه السیت شرکت می کنند خدمات نوینی را به دستگاه ها ارائه کرده و مشکلات آن ها را برطرف کنند.

پژمان در مورد پنجمین نمایشگاه السیت اظهار داشت: امیدواریم این نمایشگاه عرصه ای باشد که هم ارائه کنندگان خدمات و هم بهره برداران بتوانند با یکدیگر ارتباط سازنده ای برقرار کنند و در جریان آخرین دستاوردهای بشری در داخل و خارج از کشور قرار بگیرند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه محل تعاملی است که مردم به حساسیت این موضوع بیشتر پی برده تا از این فناوری ها برای کاهش هزینه و از بین محدودیت های زمانی و مکانی استفاده کنند.

وی در مورد انتظارات شهرداری پس از اتمام نمایشگاه بیان داشت: هدف گذاری که برای برگزاری این نمایشگاه صورت گرفته است استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تمامی عرصه های زندگی شهروندان است تا مردم را از سرگردانی هایی که در انجام کارها دارند رها کند.

وی افزود: همچنین فرصتی است برای ارائه تمامی دستاوردها و توانمندی ها شرکت های خصوصی و به خصوص شهرداری تا خود را از تصدی گری رها کرده و موجب جهش و تحول در کارها شود و تمامی کارهایی که به شیوه سنتی انجام می شود به سمت الکترونیکی شدن حرکت کند/ س


برچسب ها: نمایشگاه ، السیت ، فرصتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.