امام جمعه موقت گچساران گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از روند تغییرات قدرت در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام پریشان بوده و دچار سردرگمی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام 'پرویز خواجه زاده' در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: سردمداران اسرائیل با تمام توان حمله تروریستی و نظامی به مردم ستمدیده سوریه را تقویت می كنند تا اتحاد شیعیان در منطقه خاورمیانه تضعیف شود.
وی بیان كرد: اندیشه امام خمینی (ره) در پیش بینی انزوا و انهدام رژیم اشغالگر قدس و توسعه و پیشرفت قلمرو مسلمانان جهان امروز برای ملل دنیا ثابت و قابل فهم شده است.
خواجه زاده اظهار داشت: با گسسته شدن مهره های استبدادی غرب در منطقه خاورمیانه آتش بیداری اسلامی در عمق حكومت خفقان آل سعود نیز شعله ور شده است.
وی عنوان كرد: چنانچه استكبار جهانی خیال كنند بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام قابل برگشت و عقب نشینی است سخت در اشتباهند و می بایست در آینده ای نزدیك شاهد برچیده شدن بساط صهیونیسم غاصب از منطقه باشند.
خواجه زاده ضمن تبریك فرارسیدن هفته دولت، ابراز داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی تمام عیار رشادت، ایثارگری و خدمت رسانی به امت و نظام هستند.
وی افزود: شهادت رجایی و باهنر در سنگر اجرایی كشور همچون چراغ هدایت در رهرو خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی می درخشد./س
برچسب ها: اسرائیل ، تروریست ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.