قائم مقام شهردار منطقه 15 از اجرای برنامه های فصلی در موضوعات مختلف شامل معابر، پیاده روسازی، بوستان ها، سرای محله و مساجد در محله شوش این منطقه خبر داد.

 بهروز رضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب فوق در تشریح موقعیت محله شوش گفت: محله شوش به عنوان یکی از محلات مهم ناحیه یک محسوب می شود و شهرداری اقدامات متعددی را در راستای ارتقاء زندگی شهروندان در این محله قدیمی تهران انجام داده است.

قائم مقام شهردار منطقه 15 با بیان توضیحاتی در ارتباط با طرح های تکمیل شده یادآور شد: با توجه به عنایت شهردار تهران به مناطق جنوبی و به ویژه بافت فرسوده، تکمیل سرانه های فرهنگی، ورزشی، خدماتی و فضای سبز در محلات بافت فرسوده را دراولویت کاری قرار دادیم و در این راستا این سرانه ها در محله شوش تکمیل شده است.

وی در ادامه به تشریح وضعیت سراهای محلات در بافت فرسوده منطقه پرداخت و اظهار داشت: در راستای تامین سرانه های سرای محلات در بافت فرسوده منطقه احداث سرای مبنایی به مساحت یک هزار و 700 متر مربع و همچنین سرای محله ولی عصر(عج) به مساحت 700متر، 300 متر مربع بنا در دستور کارمنطقه قرار گرفته و اجرایی شده است.

رضایی در ادامه تصریح کرد: سرای محله خطیب در حال بهره برداری است، سرای محله اتابک به مساحت یک هزار و 300 متر مربع در حال احداث است و در محلات مظاهری، مطهری نیز در حال مکان یابی هستیم تا این سرانه ها در دستور کار منطقه به اجرا در آید./ز
برچسب ها: شوش ، رضایی ، بافت فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار