نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه گفت: دولت اسلامی در شرایط عادی وظیفه دارد خدمات کم‌هزینه و رایگان را برای مردم ایجاد کند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران‌  مشهد  ، حجت‌الاسلام دکتر سبحانی‌نیا در مراسم آغاز رسمی طرح پزشک خانواده در سالن دانشکده علوم پزشکی نیشابور به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: هزینه‌های بالای سلامت یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم است.

وی افزود: امیدواریم با اجرایی شدن طرح پزشک خانواده مردم بتوانند با هزینه‌های کم‌تر از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از شش هزار میلیارد تومان اعتبار برای سلامت رقم بالایی است.

دیگر نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح پزشک خانواده یک طرح جدی است که باید نگرانی‌های مردم را در حوزه سلامت کم کند.

علی مروی اظهار امیدواری کرد: با این طرح وضعیت بهداشت و درمان به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیمار نباید جز درد بیماری خود، دردهای دیگری داشته باشد برسیم.

وی عزم دولت و مجلس را بر حمایت و اجرایی شدن طرح پزشک خانواده دانست و تصریح کرد: هیچ دولتی همچون ایران اسلامی پشتوانه مردمی ندارد و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی با تقدیر از مسئولان دانشکده علوم پزشکی نیشابور نسبت به راه‌اندازی بخش سوختگی و آوردن دستگاه MRI و سنگ‌شکن، خاطرنشان کرد: نبود امکانات پزشکی مایه شرم برای نیشابوریان بود.

وی رفتن بیماران به مشهد و سبزوار برای درمان خود را هم دارای سختی مسیر و هم موجب تحقیر مردم نیشابور دانست.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار هم گفت: 22 جلسه پزشک خانواده در دو ماه اخیر علاوه بر کارگروه سلامت در نیشابور برگزار شده است.

ابراهیم جدکاره افزود: در حوزه بهداشت و درمان خوشبحتانه روز به روز متخصصان فعال در نیشابور در حال گسترش هستند.

او اضافه کرد: خدمات بهداشت در حوزه درمان در هفته دولت قابل تقدیر است./س

برچسب ها: شش ، هزار ، میلیارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.