نماينده مردم اصفهان در مجلس گفت: با دستور صريح رئيس جمهور استخدام جوانان جوياي كار شهرستان مبارکه در صنايع منطقه در اولويت كاري مسئولان قرار گرفته است.

علي ايرانپور نماينده مردم اصفهان و مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به خشک‌شدن تالاب گاوخوني گفت: انسداد مسير آب جاري روان به سمت رودخانه زاينده‌رود، برداشت بي‌رويه از آن در طول مسير و همچنين خشکي زمين‌هاي اطراف و فرورفتن آب در اين زمين‌ها از دلايل خشکي تالاب گاوخوني داشته است.

وي در ادامه تصريح کرد: مسئولين ذيربط در حوزه محيط زيست در اين بخش به خوبي عمل نکرده و به همين دليل موضوع خشکسالي براي شهرستاني که رتبه بالايي را در حوزه کشاورزي كشور به خود اختصاص داده  ضعف بزرگي محسوب مي‌شود.

عضو کميسيون کشاورزي مجلس همچنين اظهار داشت: بالا بودن نرخ بيکاري در شهرستان مبارکه از مهمترين مشكلات موجود در استان اصفهان است و اين در حالي است که اين استان صنعتي‌ترين استان كشور با بيش از 530 واحد صنعتي، صنايع بي‌نظيري چون فولاد مبارکه، سيمان سپاهان و شرکت‌هاي آلياژي است.

ايرانپور در ادامه از قول مساعد رئيس جمهور براي در اولويت قرارگرفتن استخدام جوانان مبارکه در صنايع اين استان خبر داد و اظهار داشت: با پيگيري‌هاي صورت‌گرفته و حضور فعال نماينده مردم مبارکه در جلسات هئيت دولت، رئيس جمهور دستور استخدام جوانان جوياي كار اين شهرستان در صنايع منطقه را صادر كرد.

وي در پايان بالابودن نرخ شيوع بيماري ام اس را از ديگر مشکلات حوزه انتخابيه خود دانسته و خاطرنشان کرد: بالاترين ميزان شيوع بيماري ام اس در كشور از استان اصفهان و شهرستان مبارکه گزارش و علت اصلي آن نيز آلاينده‌بودن صنايع موجود اعلام شده است كه در اينباره نيز با وزير بهداشت ملاقاتي براي اقدامات کارشناسي صورت خواهد گرفت تا هرچه سريعتر به اين معضل رسيدگي و رفع شود.

انتهاي پيام
برچسب ها: استخدام ، جوانان ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
سلام
من دیپلمه با معدل 14 وکارت پایان خدمت چرا نمی توانم با دیپلم تجربی در فولاد مبارکه استخدام شوم
مگه دیپلمه های ریاضی چندتا درس بیشتر از تجربی ها میخونن که اولویت با اونهاست
آخرین اخبار