دادستان عمومي و انقلاب جديد مشهد برخورد با جرايم خشن و سازمان يافته و اقداماتي که حقوق مردم را به خطر مي اندازد به عنوان اولويت هاي کاري خود عنوان کردو گفت: کمبود تعداد قاضي در مشهد بيشتر از ميانگين کشوري است.

غلامعلي صادقي درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگارا ن مشهد    با بيان اين مطلب افزود:به طور طبيعي برخورد با جرايم خشن و سازمان يافته و ديگر اقداماتي که حقوق عمومي مردم را به خطر مي اندازد در اولويت است.

وي در پاسخ به اين سوال که درخواست حمايت از دادستان کل کشور براي ۳۲هزار پرونده در حال رسيدگي در شعب دادستاني مشهد چيست، گفت: نياز ضروري ما افزوده شدن نيرو به کادر قضايي است.

صادقی با ابراز اميدواري از حمايت مسئولان قوه قضاييه تصريح کرد: با جذب کافي نيروهاي قضايي براي دادسراي عمومي و انقلاب مشهد مقداري از بار کاري همکاران قضايي کاسته خواهد شد.

همچنين دادستان کل کشور در پاسخ به سوال خراسان رضوي درباره حمايت هاي دادستاني کل کشور از دادستاني مشهد براي رسيدگي به ۳۲هزار پرونده در حال رسيدگي گفت: اين پرونده هاي جاري است و بايد با توجه به نوع پرونده ها ببينيم آيا اين تعداد حجم بسيار بالايي است.

حجت الاسلام والمسلمين محسن اژه اي افزود: بايد گزارشي تفصيلي ارائه و هر مقدار که امکان داشته باشد از دادسراي کل کشور و قوه قضاييه حمايت شود.


برچسب ها: کمبود ، تعداد ، قضات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.