در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان رضا خدری و مهدی فلاح راهی دیدار نهایی شدند و دانیال اکبری برای مدال برنز تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رقابتهای جهانی کشتی فرنگی نوجوانان که از امروز صبح (4 مرداد) در باکو آغاز شده است در 50 کیلوT رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل رامی سیرجا از فنلاند پیروز شد و در دور سوم هم از سد کشتی‌گیر قرقیز گذشت و به نیمه‌نهایی رسید.

خدری برای حضور در دیدار فینال میرزا بیگ رحمت اف از ازبکستان را در دو تایم با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد.وی برای کسب مدال طلا به مصاف النور حسن اف از آذربایجان می رود.

در 69 کیلو مهدی فلاح در دور نخست از سد تاراس لیوگمیناس از لیتوانی گذشت و در دور دوم هم مقابل کشتی‌گیر قزاق به برتری رسید و به یک‌چهارم رسید.

وی در این مرحله نیز از سد نماینده آذربایجان گذشت و به نیمه‌نهایی راه یافت. فلاح برای حضور در فینال به مصاف فیلچاکوف از اوکراین رفت و در دو تایم با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. وی در دیدار فینال به حساب منصور گابایف از روسیه می رود.

دانیال اکبری در 85 کیلو در دور نخست مقابل ضمیر ماگومدوف از آذربایجان شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. اکبری در گروه بازنده ها کاتاویلاکاس از لیتوانی را مغلوب کرد و در دور بعد یسبیبیتاف از قزاقستان را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی برای کسب مدال برنز به مصاف ماگومد علی یف از روسیه می رود. در این وزن کشتی گیران ترکیه و آذربایجان فینالیست شدند.

سید میثم رمضانی در 58 کیلو در همان دور نخست مغلوب کینسینجر از آلمان شد و با شکست حریفش در مرحله بعد از دور رقابت‌ها کنار رفت.البته در گروه رمضانی کشتی گیر رژیم اشغالگرقدس حضور داشت. دراین وزن کشتی گیران آذربایجان و روسیه فینالیست شدند.

در وزن 42 کیلوگرم عبدالحسین جهانبخشی در دور اول مغلوب اسلیوا از لیتوانی شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد حذف شد. در این وزن کشتی گیران گرجستان و اوکراین به دیدار نهایی راه یافتند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار