بخشدار رودهن گفت: جوانان و نخبگان ایران اسلامی از ذخایر و سرمایه های گرانقیمت و افتخار ایران اسلامی هستند که همیشه و همه حال موجب سربلندی این سرزمین پهناور در تمام عرصه ها شدند.

 

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با بیان اینکه هراس دشمن از تقویت ایمان در جوانان است افزود: تقویت تقوا و ایمان در جوانان و نوجوانان موجب هراس و ناامیدی در دشمن شده است.

طاهر خانی اظهار داشت: پرورش استعدادهای جوانان با فراهم کردن زمینههای رشد استعدادهای بالقوه و به فعلیت رساندن آن مهمترین و بهترین خدمت به جوانان است.

بخشدار رودهن یادآور شد: مهمترین و اساسیترین تلاش برای جوانان این است که با برداشتن موانع تربیت فرهنگی مسیر هدایت صحیح را هموار کرده و عشق و علاقه را در وجود جوانان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به وضعیت سوریه گفت: هدف آمریکا و غرب این است که سوریه نباشد زیرا با توجه به بیداری اسلامی خطر سوریه در شرایط فعلی از ایران برای آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی بیشتر است.

وی افزود: آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی سعی دارند اوضاع سوریه را متشنج جلوه دهند تا به اهداف خودشان برسند.

رضا طاهر خانی ادامه داد: دولت سوریه که از پشتوانه مردمی برخوردار است تمام توطئههای غربی و حتی کشورهای عربی را یکی پس از دیگری خنثی خواهد کرد.

وی به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: در فتنه 88 بحث فرد و یک جریان سیاسی نبود زیرا اهدافی که دنبال میکردند هدف اصلی دشمنان داخلی با پشتوانه بعضی از کشورهای خارجی براندازی ریشه نظام جمهوری اسلامی ایران بود که همین جوانان غیور در مقابل استکبار ایستادند و با فراگیری رهنمود های مقام معظم رهبری پیروز میدان شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.