تخفیف 25 تا 50 درصدی مراکز اقامتی و پذیرایی استان های قزوین، همدان، کردستان، لرستان، کرمانشاه و استان های جنوبی و نیز ارائه تخفیف 40 درصدی سفرکارت برای گردشگران تابستانی در نظر گرفته شده است.

منوچهر جهانیان رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده از سوی اعضای ستاد تسهیلات سفر تا پایان تعطیلات همراه گردشگران فصل تابستان خواهند بود؛ افزود: علاوه بر این بهره مندی از تخفیفات 25 تا 50 درصدی مراکز اقامتی و پذیرایی استان های قزوین، همدان، کردستان، لرستان، کرمانشاه و استان های جنوبی و نیز ارائه تخفیفات 40 درصدی سفرکارت نیز بخش دیگری از تسهیلات ارائه شده به گردشگران این ایام به شمار می آید.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تامین نیاز مسافرین این ایام یاد آور شد: فعالیت مستمر ستاد تسهیلات سفرهای استانی و مرکزی و نیز اجرای گسترده طرح سفرهای تابستانه در کنار نظارت های صورت گرفته از تاسیسات گردشگری، جلب رضایت مسافرین این ایام را به همراه داشته است.

** 63 مورد تعلیق حاصل بازرسی از تاسیسات گرشگری

جهانیان خاطر نشان کرد: در این راستا بیش از 15 هزار بازرسی از تاسیسات گردشگری سراسر کشور صورت گرفته است که حاصل آن 188 مورد تشویق، 1172 مورد تذکر شفاهی و 328 مورد اخطار کتبی و 63 مورد تعلیق و تعطیلی بوده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار