رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه ایثار، اخلاص، عدالت و شهامت برای آحاد مردم به ویژه دولتمردان بودند.

"محسن بخشی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: هفته دولت فرصتی بسیار مناسب برای بیان خدمات دولت و فعالیتهای بی ‌منت خدمتگزاران نظام است.

وی هفته دولت را از بركات ماندگار شهيدان رجايي و باهنر دانست و خاطرنشان کرد: شهيدان رجايي و باهنر با تكيه بر مكتب اسلام، الگويي تمام عيار براي خدمت بي‌توقع به مردم بودند و از مسئولان نظام نيز انتظار مي‌رود در اين راستا گام بردارند.

این مقام مسئول گراميداشت ياد و خاطره ‌مردان بزرگي چون شهيدان رجايي و باهنر را گامي مثبت براي تداوم اهداف انقلاب اسلامي عنوان و بیان کرد: این شهیدان ولا مقام هم در دوران خدمتگزاری به ملت، هم در حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب و هم در حفظ وطن برای کشور نعمتی ارزشمند بودند و همواره مسئولان را به سوی پرچم پرقدرت ولايت، هدايت مي‌كردند.

وی هفته دولت را بهترین فرصت برای ارائه فعالیت های دولت خدمتگذار و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که در معرفی فعالیت های دولت در هشت سال گذشته بسیار موثر است، برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي دولت است که خود یادآور پیشرفت و توسعه شهر، منطقه و حتی کشور ما است.

این مقام مسئول گفت: امروز اگر كشور در عرصه هاي مختلف علمي، دفاعي، پزشكي، توليد و غيره در حال رشد و شكوفايي است،‌ به واسطه رشادت هاي رزمندگاني است كه با جانفشاني بستر موفقيت و پيروزي را مهيا كردند.

بخشی اذعان داشت: ايران مسير سخت و دشواري پيش رو دارد تا به قله هاي رفيع موفقيت كه رسيدن به عدالت و حكومت صالحان است، در جهان دست يابد؛ هماهنگونه كه مقام معظم رهبري فرمودند امروز ما در ميانه اين قله و راه هستيم و نبايد سختي هاي راه ما را از رسيدن به قله باز دارد./ب


برچسب ها: رجایی ، باهنر ، اسوه ، دولتمردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.