آیین اختتامیه پنجمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک با حضور مسئولین استانی عصر روزگذشته در محل سالن همایش نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی السیت 91مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در این مراسم اظهار داشت: تمامی فضایی که در نمایشگاه السیت امسال حاکم شده است و موفقیتی که در برگزاری نمایشگاه شاهد آن بوده ایم ناشی از عنایت و توجه خاص حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.

علی آبسالان با بیان اینکه در نمایشگاه امسال حضور 140 شرکت نشان از موفقیت این دوره بوده است گفت: فضایی که در نمایشگاه امسال به کار گرفته شده است در حدود 4برابر سال گذشته و حضور 141 شرکت در مجموعه فضای نمایشگاهی سبب باشکوه برگزار شدن نمایشگاه امسال نسبت به دوره های قبل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده در سطحی بسیار وسیع تر حرکت کرده و تعداد شرکت های شرکت کننده را به 300 شرکت رسانده و بهترین های حوزه مدیریت شهری در السیت ششم حضور داشته باشند.

پس از آن معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری مشهد اظهار داشت: رویکرد اصلی نمایشگاه امسال حرکت از شهر الکترونیک به شهرداری الکترونیک است که به طور موفقیت آمیزی شهرداری مشهد توانسته است 250 میلیون تراکنش در سال را مدیریت کرده و کارت الکترونیک را جایگزین بلیت کاغذی کند.

مهدی برادران تصریح کرد: شهرداری مشهد می تواند این ادعا را داشته باشد که در عرصه های شهر الکترونیک، شهر سازی، و حوزه حمل و نقل رتبه نخست کشور را دارا است./س

برچسب ها: اختتامیه ، السیت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.