رامني در سخنراني هفتگي خود به آمار جديد اقتصادي امريکا اشاره کرد که در آن کاهش شديد درآمدهاي خانوار در اين کشور و نيز افزايش بيکاري در چهل و چهار ايالت آمريکا به طور کاملا مشهود است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، ميت رامني نامزد جمهوريخواهان در انتخابات رياست جمهوري آمريکا گفت باراک اوباما رييس جمهور کنوني آمريکا عامل ورشکستگي اقتصادي اين کشور است.

وي گفت: ماه گذشته شمار بيشتري از خانواده ها از نظر مالي ورشکسته شده اند و اميدواري براي احياي اقتصاد امريکا در چهل و چهار ايالت اين کشور تيره تر از گذشته شده است.  
رامني گفت ميزان اضطراب و بيماريهاي رواني در آمريکا هيچگاه به اين اندازه بالا نبوده است و حتي در يک گزارش جديد ديگر نيز هشدار داده است در صورتي که اقدامات فوري براي جلوگيري از سقوط امريکا در پرتگاه اقتصادي صورت نگيرد، افزايش بيکاري و رکود دوباره اقتصادي در اين کشور غيرقابل اجتناب خواهد بود.
وي همچنين از اوباما به علت ترک کردن واشنگتن و پرداختن به تبليغات انتخاباتي انتقاد کرد و گفت اکنون زمان آن است که اوباما به جاي پرداختن به تبليغات انتخاباتي به متحد کردن آمريکا براي حل بحران اقتصادي بپردازد.
رامني گفت در هر پنجاه ايالت امريکا، مردم اين کشور منتظرند کاخ سفيد زمام امور را در دست بگيرد و براي حل بحران کاري بکند با اين حال همه آنچه از اوباما مي بينيم انتقاد از ديگران و انداختن تقصيرها به گردن ديگر است.
رامني همچنين گفت اينکه ميليون ها امريکايي در شرايط سخت بي سابقه اي به سر مي‌برند به معناي آن است که رييس جمهور اعلام شکست کرده است و به رغم اينکه پنج ماه به پايان دوره رياست جمهوري وي مانده است، مي گويد ديگر حتي قصد تلاش دوباره را ندارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار