نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هيچ شخص انقلابي و اصولگرايي ايده "وحدت ملي" هاشمي را نمي‌پذيرد

عضو جمعيت‌ايثارگران انقلاب‌اسلامي گفت: اگر منظور هاشمي از طرح تشکيل حزب وحدت ملي، حضور افرادي است که طي يک دهه از تير 78 تا 88 براي اجراي کودتاي‌ مخملي عليه جمهوري‌ اسلامي تلاش‌کردند، در اين‌صورت هيچ شخص انقلابي و اصولگرايي حاضر به پذيرش اين ايده نيست.

احمد نجابت عضو جمعيت‌ايثارگران انقلاب‌اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات هاشمي‌رفسنجاني درباره كانديدا و حزب وحدت ملي اظهار داشت: وحدت حول‌ محور ولايت‌فقيه و آرمان‌هاي‌ انقلاب اسلامي پذيرفتني‌ است و کسانيکه در فتنه 88 قصد آسيب‌ رساندن به نظام اسلامي را داشتند، صلاحيت حضور در طرح وحدت‌ ملي را ندارند.

عضو جمعيت‌ ايثارگران افزود: اگر منظور هاشمي از طرح وحدت ملي، حضور افرادي است که طي يک دهه از تير 78 تا 88 براي اجراي کودتاي‌ مخملي عليه جمهوري‌اسلامي تلاش‌کردند، در اين‌صورت هيچ شخص انقلابي و اصولگرايي حاضر به پذيرش اين ايده نيست.

نجابت تصريح کرد: اصلاح‌طلباني چون خاتمي، موسوي خوئيني‌ها و عبدالله نوري در صورتي مي‌توانند در حزب وحدت‌ ملي حضور يابند که از فتنه 88 اعلام برائت کنند، اين در حالي است که ما همچنان شاهد حمايت‌ تلويحي اين اشخاص از جريان برانداز هستيم.

عضو جمعيت‌ايثارگران با يادآوري تجربه تلخ تشکيل احزابي چون مشارکت و مجاهدين‌ انقلاب افزود: حزب وحدت‌ ملي تنها در صورتي مي‌تواند موثر واقع شود که با يک اساسنامه مشخص در مسير ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب‌ اسلامي گام بردارد.

نجابت در خاتمه خاطر‌نشان کرد: شخصي مي‌تواند در حزب وحدت‌ ملي محور قرار گيرد که از چهار اصل اسلام، انقلاب، امام(ره) و ولايت مطلقه فقيه به صورت مستدل و مستند دفاع کند و در عمل استکبار‌ستيز و ساده‌زيست باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار