امسال با بهره برداری از 52 هزار واحد مسكونی مهر، نخستین جشن مسكن مهر كشور در استان زنجان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان قائم مقام وزیر و مدیركل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: استان زنجان از سال های نخست اجرای طرح مسكن مهر،به عنوان پیشتاز استان های كشور در پیشبرد این طرح، شناخته شد و توجه بیشتری را به استفاده از تولیدات داخلی در ساخت واحدهای مسكونی معطوف كرد.

باباپور با اشاره به نقش دانش ایرانی در ساخت واحدهای مسکونی مسکن مهرافزود: با اجرای طرح عظیم مسكن مهر در كشور، علاوه بر دانش و فناوری و تجربه مدیران و متخصصان ایرانی در تولید انبوه مسكن، استفاده از محصولات و تجهیزات ایرانی در ساخت خانه ها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: استان زنجان افتخار دیگری نیزدر عرصه ساخت و ساز مسكن به دست آورد و آن ساخت مسكن مهر مدرن ، با كیفیت و زیبایی است كه تمام مصالح، لوازم و تجهیزات به كار رفته درآن از سفت كاری تا نازك كاری و تزئینات و نصب تجهیزات، تماماً ساخت تولیدكنندگان كشور است و می توان آن را (( خانه ایران))نامید.

وی ادامه داد: درسال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، استان زنجان توانست واحدهای مسكونی مهر 100 درصد ایرانی بسازد.

لازم به یادآوری است واحد مسكونی مهر 100 درصد ایرانی در نمایشگاه دولت مهر درزنجان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری، در كتاب ثبت ركوردهای تولید ملی به ثبت رسید وپس از ثبت آن به عنوان بزرگترین ركورد تولید ملی، این كتاب توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و همچنین نمایندگان زنجان در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولین استانی امضا و ممهور شد.

كتاب ثبت ركوردهای تولید ملی، در ابعاد 50 در 70 طراحی و تهیه شده است كه پس از ثبت ركوردهای تولید ملی در آن، به دفتر مقام معظم رهبری و نهاد ریاست جمهوری اهدا خواهد شد./ع

برچسب ها: ثبت ، رکورد ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.