سرپرست فرمانداری نیكشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در سومین روز از هفته دولت 20 واحد مسكونی روستایی و دو طرح كشاورزی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان،  مهدی سرحدی افزود: اين واحدهای مسكونی  در روستای هیتان از توابع بخش مركزی نیكشهر با زیربنای 43 مترمربع و هزینه 100 میلیون ریال برای هر واحد بهره برداری شدند.
وی افزود: در مجموع دو میلیارد ریال اعتبار برای ساخت واحدهای مسكونی روستای هیتان از محل اعتبارات بنیاد مسكن انقلاب اسلامی و پرداخت تسهیلات به متقاضیان هزینه شده است.
وی اظهار داشت: همچنین امروز دو طرح كشاورزی شامل مرمت و بازسازی قنات روستای زیرك آباد با 76 میلیون ریال اعتبار و بهره برداری از كانال آبیاری زمینهای كشاورزی روستای ریپ با 111 میلیون ریال اعتبار در شهرستان نیكشهر به بهره برداری رسید.
وی افتتاح فروشگاه بزرگ زنجیره ای روستایی نیكشهر با زیربنای 220 مترمربع و دو میلیارد ریال اعتبار را از دیگر طرحهای بهره برداری شده دیروز هفته دولت در این شهرستان برشمرد.
وی گفت: با راه اندازی این فروشگاه علاوه بر ارایه انواع مواد غذایی، لبنی و گوشتی با نرخ تعاونی در نیكشهر زمینه اشتغال پنج نفر فراهم شده است. /ب

برچسب ها: افتتاحیه ، در ، نیکشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.