مشهد/ در السیت 91 ؛

از اولین "ایمیل ملی ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان" رونمایی شد

مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه السیت از اولین ایمیل ملی ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان رونمایی کرد.

"محمد تقی فخریان" در گفتگو خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان اینکه این سامانه صد در صد بومی است، گفت: تمام برنامه‌نویسی‌های ایمیل ملی ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان توسط متخصصان داخلی طراحی و اجرا شده است.

فخریان همچنین از مسابقات "روبوکیت" دانش‌آموزان نیز بازدید کرد و در پایان از برندگان این دوره از مسابقات با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آورد.

مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در بازدید از غرفه هوشمند سازی مدارس با بیان اینکه در تلاش هستیم بهترین امکانات را با ارزانترین قیمت برای تجهیز مدارس خریداری کنیم، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در پایان برنامه 2 ساله حداقل یک کلاس هوشمند در هر مدرسه استان داشته باشیم.

وی همچنین با حضور در کلاس هوشمند شبیه سازی شده توسط این سازمان در محل نمایشگاه دقایقی را به عنوان دانش آموز بر روی میزهای کلاس هوشمند نشست و به سخنان کارشناس گوش فراداد.

مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در ادامه از غرفه‌های سازمان‌های مختلف شهرداری مشهد و دیگر سازمانها بازدید کرد.

وی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه شهرداری مشهد در سال‌های اخیر در زمینه طراحی مبلمان شهری و تقویت ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان اقدامات موثری انجام داده است، گفت: مشهد به لطف حضور بارگاه رضوی پرچمدار شهرهای ایران است.

برچسب ها: السیت ، نمایشگاه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.