استاندار اصفهان گفت : به مناسبت گرامیداشت هفته دولت هزار طرح در استان در حوزه های مختلف به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان علیرضا ذاكر اصفهانی' امروز به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: بخشی مهمی از این طرح ها در قالب 264 طرح در حوزه كشاورزی، دام و آبزیان در چند روز گذشته به بهره برداری رسید.

وی اظهارداشت: در این هفته طرح های مختلفی در شهرستانهای این استان به بهره برداری می رسد.

وی به عملكرد دستگاه های اجرایی استان اصفهان در چهار ماه نخست امسال اشاره كرد و گفت: درآمدهای استانی در این مدت 82 درصد افزایش یافته است.

استانداراصفهان همچنین از رشد 8/61 درصدی درآمدهای مصوب استانی در سال 91 در مقایسه با مصوب سال 90 خبر داد.

به گفته وی، كل اعتبارات هزینه ای مصوب 91 در مقایسه با عملكرد 90، معادل یك درصد رشد داشته است.

وی رقم افزایش اعتبارات تملك و دارایی را در سال 91 در مقایسه با مصوب سال 90، 30 درصد و كل اعتبارات ملی و استانی مصوب سال 91 نسبت به سال گذشته را معادل 103 درصد برشمرد.

ذاكر اصفهانی، توجه ویژه در حمایت از سرمایه گذاران داخلی را از مهمترین برنامه های استان در سال جاری برشمرد. وی خاطرنشان كرد: در استان اصفهان افراد یا دستگاه هایی تمایل دارند برای ورود بخش خصوصی ایجاد مشكل كنند تا كسی وارد عرصه سرمایه گذاری در بخش اقتصاد استان نشود.

وی، نگاه های تنگ نظرانه، سوءمدیریتها، برخوردهای نفسانی، كینه توزیها و نگاه های خرد و كودكانه را از جمله این مشكلات برشمرد.

وی همچنین با اشاره به بیش از پنج هزار طرح در دست اقدام گفت: اگر تخصیص لازم صورت گیرد تا پایان دولت دهم حداقل 10 ایستگاه مترو در كلان شهر اصفهان به بهره برداری می رسد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.