وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران و حضور سران کشورهای مختلف در تهران، گفت: برگزاری این اجلاس در این سطح بیانگر این موضوع است که ایران قدرت شکوفا شده در عرصه‌ی بین‌المللی است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سردار وحیدی که در حاشیه‌ی تجدید بیعت رییس‌جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با بیان این‌که برگزاری این اجلاس در حقیقت برملا کردن تبلیغات دروغین دشمنان در راستای منزوی شدن ایران است، ادامه داد: برگزاری این اجلاس در این سطح در ایران نشان‌دهنده ثبات، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌ی بین‌المللی است و در واقع برگزاری این اجلاس نمایشی از این موضوع است.
 
وی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران همواره سیاست خارجی خود را در چارچوب عدالت، حمایت از حقوق انسان‌ها و ملت‌های مستقل قرار داده است، گفت: ریاست ایران بر این اجلاس به مدت سه سال فرصت خوبی است که بتواند این اهداف را پی‌گیری کند و در این راستا به خوبی نقش ایفا کند و در واقع پیام‌رسان حق و حقیقت ملت‌های مستضعف و عدالت در سراسر جهان باشد.
 
وحیدی با بیان این‌که همه چیز برای برگزاری باشکوه اجلاس آماده است، اظهار کرد: ان‌شاءالله این اجلاس در تهران با امنیت کامل برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار