دبير اول کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: ايران نبايد فقط توليد کننده مواد خام معدني باشد و مسئولان بايد با استفاده از دانش جوانان تحصيل کرده به نوسازي صنايع و معادن بپردازند.

الياس طاهري نماينده مردم اقليد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه اشتغال‌زايي يکي از اولويت‌هاي کاري کميسيون صنايع و معادن مجلس است، گفت: صنايع و معادن کشور مسائلي دارد که با بازسازي و نوسازي صنايع و استفاده از نيروي کار جوان، مي‌توان در جهت از بين بردن مشکلات گام برداشت و مسائلي که در اين عرصه وجود دارد با اتکا به نيروي کار داخلي مرتفع خواهد شد.

وي تصريح کرد: پيشرفت در صنايع و معادن کشور بايد به طوري باشد که ايران فقط توليد کننده مواد خام معدني نباشد و مسئولان با اشتغال‌زايي و اعتماد به نيروي کار جوان تحصيل‌کرده مي‌توانند در پيشرفت تکنولوژي صنايع گام موثر بردارند و ايران را در زمره کشورهاي با فن‌آوري‌هاي نوين به جهان معرفي کند.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: ايران بيش از هفت درصد صنايع و معادن جهان را در اختيار دارد و جوانان فارغ‌التحصيل بسياري را در زمينه صنعت تربيت کرده لذا مسئولان بايد با تدبير مناسب و استفاده بهينه از نيروي انساني و منابع خداداnي در جهت شکوفايي صنعت و معدن حرکت کنند.

انتهاي پيام/  

برچسب ها: صنایع ، معادن ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار