در آستانه برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد، فضاهای سبز شمال تهران با کاشت بیش از 4 هزار اصله گل، درخت و درختچه بازپیرایی و زیباسازی شد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مهندس مجید نوربخش با بیان این خبر گفت: فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید چمران، شهید مدرس، خیابان های رشیدالدین فضل ا... که در مسیر تردد سران اجلاس قرار دارند از وضعیت مناسبی برخوردار هستند و سعی شده برای زیباسازی محیط شهری بازپیرایی فضاهای سبز در محورهای مواصلاتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
 
وی افزود: بیش از 5 هزار اصله درختچه ی توری ، پیراکانتا ، بربریس و... در محورهای بزرگراه شهید چمران و خیابان یمن، یک هزار و 700 گلدان گل و 300 متر مربع رز هفت رنگ نیز در محورهای بزرگراه شهید چمران تا بزرگراه یادگار امام (ره) کاشته شده است .
 
وی نظافت و علف کشی فضاهای سبز و حذف شاخه های خشک درختان را از فعالیت های مستمر اداره فضای سبز دانست و گفت: 3 هزار متر مربع عملیات نظافت فضاهای سبز اجرا شده و تا کنون 80 اصله درخت هرس و شاخه های خشک آنها جداسازی شده است .
 
مهندس نوربخش از دیگر اقدامات مهم اجرا شده به احداث آبنما در ابتدای خیابان یمن و احداث بوستان جدید در حاشیه بزرگراه شهید چمران، کاشت 90 اصله درخت سدروس و احداث 120 تک باغچه اشاره کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فضا ، سبز ، شمال ، پایتخت ، بازپیرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار