رييس پليس راه استان زنجان گفت: تمام دستگاه ها و مردم بايد با مشاركت جدي خود در راستاي نهادينه كردن فرهنگ ترافيك پليس را ياري كنند و بدون مشاركت جدي مردم اين موفقيت امكان پذير نيست.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ عبدالعلي رشتياني افزود: با توجه به افزايش سفرهاي تابستاني در دور دوم سفرها ،پليس با رانندگان متخلف و حادثه ساز برابر قانون به شدت برخورد مي كند و اميد است رانندگان همواره با احترام به قانون و رعايت مقررات راهنمائي و رانندگي سفر بي خطري را داشته باشند.
 وي ادامه داد: هدف اصلي پليس ،خدمت به مردم و قانون نيز ملاك برخورد پليس با جرائم و تخلفات راهنمائي و رانندگي است.
 اين مقام مسئول با تاكيد بر نقش بي بديل فرهنگ سازي در کاهش تخلفات و تصادفات گفت: با اصلاح زير ساخت هاي فرهنگي‏، رفتارهاي پر خطر نيز اصلاح و زمينه براي تردد ايمن در معابر مهيا مي شود ، لذا پليس بايستي به سمت الگو سازي و رفتار سازي در ترافيک حرکت کند.
 سرهنگ رشتياني ادامه داد: تمام دستگاه ها و مردم بايد با مشاركت جدي خود در راستاي نهادينه كردن فرهنگ ترافيك پليس را ياري كنند و بدون مشاركت جدي مردم اين موفقيت امكان پذير نيست.
 اين مقام انتظامي با اشاره به وقوع چهار حادثه رانندگي در روز گذشته تصريح كرد: در اين حوادث متاسفانه دو نفر جان خود را از دست داده و هفت نفر نيز مجروح شدند./ف

برچسب ها: کاهش ، تصادفات ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار