عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در خصوص آخرين اقدامات انجام شده براي پيگيري وضعيت امام موسي صدر گفت: طي سفر وزير امور خارجه كشورمان به همراه يكي از اعضاي كميسيون امنيت ملي به قاهره وضعيت امام موسي صدر را پيگيري خواهيم كرد.

محمدحسن آصفري نماينده مردم اراك و كميجان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه كميسيون امنيت ملي پيگيري وضعيت امام موسي صدر را در دستور كار خود دارد، گفت: با توجه به اينكه امام‌ موسي‌ صدر يك شخصيت ايراني است و حق شهروندي در جمهوري اسلامي ايران دارد، كميته‌هاي حقوق بشر و مطالبات ملي كميسيون امنيت ملي به جد وضعيت وي را پيگيري خواهند كرد.

وي در ادامه افزود: پس از پايان اجلاس غير متعهدها با توجه به دعوتي كه از وزير امور خارجه كشورمان براي سفر به قاهره صورت گرفته، يكي از اعضاي كميسيون امنيت ملي نيز به اتفاق صالحي به مصر سفر خواهند كرد و وضعيت امام موسي صدر را پيگيري خواهد كرد.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در خاتمه با بيان اينكه بر اساس قرائن و شواهد موجود زنده بودن امام موسي صدر براي ما مشخص است، خاطرنشان كرد: طي مكاتباتي  كه با سفير ايران در ليبي داشتيم درخواست كرديم وضعيت امام موسي صدر در ليبي نيز به جد پيگيري شود.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: قاهره ، سفر ، پیگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار