بنا به درخواست و استقبال هنرمندان از " سومین یادواره دانشگاهی تئاتر دفاع مقدس" مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این یادواره تمدید شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران از  سایت ایران تئاتر، خانه تئاتر دانشگاهی ایران با حمایت اداره کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نظر دارد در راستای ارتقاء و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر نسل جوان و دانشگاهی با حماسه های هشت سال دفاع مقدس، با همکاری انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در مهر ماه و همزمان با هفته دفاع مقدس، سومین یادواره دانشگاهی تئاتر دفاع مقدس را برگزار کند. به همین منظور تاریخ دریافت آثار در بخش های چهارگانه این یادواره به شرح زیر تمدید شد.
1-    مسابقه نمایش های خیابانی و میدانی
متقاضیان شرکت در این بخش باید سه نسخه از فیلم اجرای آثار خود را به صورت لوح فشرده تا 20 شهریورماه به دبیرخانه یادواره ارسال کنند.
2-    مسابقه نمایشنامه نویسی
متقاضیان شرکت در این بخش باید سه نسخه از نمایشنامه خود را همراه با فایل اثر در محیط word  بر لوح فشرده تا 25 شهریورماه  به دبیرخانه یادواره ارسال کنند.
3-    مسابقه پژوهش
متقاضیان باید سه نسخه از پژوهش خود را حداکثر در 25 صفحه A4 همراه با فایل اثر در محیط Word بر لوح فشرده  تا 25 شهریورماه به دبیرخانه یادواره ارسال کنند.
4-    مسابقه عکس تئاتر  تا 20 شهریورماه
شرایط و مدارک عمومی مورد نیاز برای تمامی بخش ها:
فرم تکمیل شده تقاضای حضور
چکیده سوابق هنری متقاضی در یک صفحه A4 تایپ شده
چکیده اثر در یک صفحه A4  تایپ شده
یک قطعه عکس متقاضی
نشانی دبیرخانه : خیابان انقلاب - خیابان استاد نجات اللهی - کوچه سلمان پاک - پلاک 9 - طبقه سوم است./م
برچسب ها: ارسال ، یادواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار