دبيركل جبهه اصولگرايان اصلاح طلب گفت: در انتخابات رياست جمهوري يازدهم به طور اختصاصي از يك كانديدا با رويكرد ولايت پذيري مطلق حمايت خواهيم كرد.

سيدعلي‌ سيدي‌ركني دبيركل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه هاي تشكيلات متبوعش براي انتخابات رياست جمهوري پيش رو گفت: كميته سياسي جبهه اصولگرايان اصلاح طلب علاوه بر كانديداهاي مطرح، سه گزينه را به طور اختصاصي براي ورود به انتخابات رياست جمهوري يازدهم مدنظر دارد و نتايج مطالعات اين كميته تا پايان آبان ماه سال جاري به شوراي مركزي ابلاغ مي شود.

دبيركل جبهه اصولگرايان اصلاح طلب تأكيد كرد: در انتخابات رياست جمهوري يازدهم به طور اختصاصي از يك كانديدا با رويكرد ولايت پذيري مطلق حمايت خواهيم كرد.

سيدعلي‌سيدي‌ركني در تشريح كانديداي ولايت پذيرمطلق و تفاوت آن با ولايت‌مدار ادواري خاطرنشان كرد: ولايت مدار مطلق يعني شخصي كه در هر زمان، شرايط و حوزه اي اطاعت محض از مقام عظماي ولايت را سرلوحه رفتار خود قرار مي دهد.

دبيركل جبهه اصولگرايان اصلاح طلب با اشاره به حمايت اين جريان از احمدي‌نژاد در انتخابات سال 88، اظهار داشت: اگر در ميان حاميان احمدي‌نژاد، ولايت مداري مطلق كانديدايي به اثبات برسد، جبهه اصولگرايان اصلاح طلب قطعا از آن نامزد حمايت خواهد كرد.

سيدعلي سيدي‌ركني در پايان يادآور شد: توقع من به عنوان رئيس ستاد اصولگرايان اصلاح طلب حامي احمدي‌نژاد در انتخابات سال 88، از دولت اين است كه در بحث مبارزه با فساد، تبعيض و گزينش مديران دقت بيشتري به خرج دهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حمایت ، جبهه ، اصولگرایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار