در ارزيابي قراردادهاي اين فصل تيم بسکتبال ممفيس گريزليس، حامد حدادي يكي از انتخاب هاي خوب فصل ارزيابي شده و نمره B مثبت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، رسانه هاي آمريكايي با ارزيابي بازيكناني كه در فصل جاري با تيم بسكتبال ممفيس گريزليس قرارداد بسته اند به اين نفرات درجه A  تا D دادند ماريس اسپايتز، درل آرتور، حامد حدادي، جريد بيلس و توني روتن بازيكناني بودند كه در اين فصل با ممفيس قرارداد بسته  يا قراردادهاي خود را تمديد كردند.

* حامد حدادي: B مثبت

حامد حدادي سنتر ايراي ممفيس با توجه به قدرت ريباند ، بلاك شات و همچنين قيمت مناسب يكي از خريدهاي خوب ممفيس در اين فصل محسوب مي شود.

ممفيس با رقمي بين يك ميليون تا يك ميليون و سيصد هزار دلار قرارداد دوباره اي با حامد حدادي امضا كرد حدادي مدافع خوبي در تيم محسوب شده و سال قبل نيز در مرحله اول پلي آف با بازي خوبش مقابل لس آنجلس كليپرز توجهات را به خود جلب كرد وي در بازي ششم مقابل كليپرز 3 ريباند در 3 دقيقه داشت و توپ سرنوشت ساز رجي ايوانز را بلاك كرده و پنالتي از دست رفته توني آلن را نيز زنده كرد.

*حامد حداديسم

شايد ممفيس با قيمت كمتر بازيكني بهتر از حدادي را هم پيدا مي كرد اما همانطور كه كريس والاس مدير اين تيم اشاره كرد يكي از دلايل مهم نگه داشتن حدادي در اين تيم علاقه شديد هواداران ممفيس به بازيكن ايراني اين تيم است به خصوص كه اين بازيكن در شبكه هاي اجتماعي نيز حضور داشته وبا عنوان "حامد حداديسم " هواداران زيادي دارد.

*توني روتن و مريس اسپايتز : درجه A

انتخاب تونی روتن با توجه به قدرت امتیاز آوری این بازیکن برای ممفیس هوشمندانه بود. هرچند روتن هنوز باید روی شوتهای پیرامونی و قدرت دریبل خود کار کند اما این بازیکن از نظر دفاعی بسیار قدرتمند عمل می کند.

از طرفی ماریس اسپایتز نیز با فضاسازی پرش ریباندهای خوب یکی از گزینه های مناسب گریزلیس بود. این بازیکن به عنوان گزینه اول پست پنج برروی نیمکت مطرح است.

* جرید بیلس: درجه A منفی

جرید بلیس یکی از انتخابات های مورد علاقه هواداران گریزلیس بود. هرچند بیلس هم طراز "ری آلن" نیست اما به اندازه آلن شوتهای خوبی دارد و جایگزین مناسبی براي او.جی مایو به حساب می آید.

*درل آرتور و دی. جی کندی: درجه C

امضا دوباره قرار داد با "درل آرتور" با توجه به نوع یکسان بازی وی با دانته کانینگهام چندان ضروری به نظر نیم رسید هرچند آرتور کمی بهتر از کانینگهام شوت می زند اما کانینگهام از نظر دفاعی قابل اعتمادتر است.

آرتور سال قبل به خاطر مصدومیت تاندون پا بیشتر مسابقات را از دست داده بود. انتقال دی . جی کندی نیز یک امتیاز مثبت برای ممفیس محسوب می شود. مدیران ممفیس برای تقویت پست فوردوارد کوچک، جرمی پارگو را مرخص کردند.

تنها مشکل جذب کندی امتیازات زیادی بود که این تیم به تیم های دیگر وخود کندی داد. کندی مدافع خوب با شوتهای قابل قبول است اما بااین وجود سال قبل در جریان یارکشی NBA نیز انتخاب نشد. و به راحتی امکان معاوضه وی بایک بازیکن دیگر وجود داشت.

*وین الینگتون: درجه D

وین الینگتون آخرین بازیکن جذب شده به هیچ وجه شوتزن مورد اعتمادی نیست و با توجه به هدف گریزلیس بریا جذب یک بازیکن گلزن جذب وی ضعیفترین نقل و انتقالات ممفیس محسوب می شود.

با جمع بندی انتخاب های ممفیس درکل به عملکرد این تیم در نقل و انتقالات درجه B مثبت داده می شود. ممفیس با جذب بازیکن معرفی شده قدرت کافی به نیمکت خود داده و ذخیره های مطمئنی برای زک راندولف و مارک گسول درنظر گرفته تا درجریان بازیهای پلی آف موفقت تر از قبل عمل کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار