فرماندار شیراز گفت: با تعامل موجود و همکاری نیروی مردمی بسیج می‌توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد و روند توسعه پایدار شیراز را تسریع بخشید.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فرماندار شیراز در مراسم هفته دولت که به میزبانی پایگاه مقاومت فرمانداری شیراز برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشتن و خدمت به مردم بابصیرت و ولایتمدار عبادت محسوب می‌شود و پست‌ها و مسئولیت‌ها امانتی الهی است و تا آخرین لحظه مسئولیت باید با تمام توان خدمت کرد.

جواد زرین‌کلاه با اشاره به برخی تهدیدات دشمنان افزود: دشمنان نظام در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی با ترور مردم مومن و ارزشی در کوچه و بازار به دنبال به بیراه کشاندن آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند که بعد از شکست به مبارزه نظامی و جنگ هشت ساله روی آوردند.

وی افزود: آنها با چشیدن طعم تلخ شکست به تهاجم فرهنگی روی آوردند و امروز با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به دنبال منزوی کردن کشور ما هستند و شکست دشمنان مقدور نبود جز با وجود روحیه، تفکر بسیجی و پیروی از رهنمودهای حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری که امروز نیز این روحیه و تفکر در بین مردم، مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان وجود دارد.

این مسئول اشاره‌ای نیز به آسیب‌های اجتماعی و برخی معضلات شهری شیراز داشت و خاطرنشان کرد: در شیراز برای حل برخی آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی نیاز به همراهی بسیج داریم و با تعامل موجود و همکاری نیروی مردمی بسیج بر بسیاری از مشکلات می‌توان غلبه کرد و روند توسعه پایدار شیراز را تسریع بخشید.

زرین‌کلاه در ادامه سخنان خود سیره ائمه اطهار و اهل بیت (ع) به همراه نامه امام علی (ع) به مالک اشتر را بهترین الگو برای مدیران دانست و تصریح کرد: هفته دولت هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که همراهی میلیون‌ها نفر از مردم خداجو و ولایت‌مدار را با خود دارد و تمام افتخاراتش خدمت به محرومان جامعه اسلامی است؛ بنابراین انتظار داریم تمام مدیران در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیش از گذشته وقت و توان خود را صرف خدمت‌رسانی و پیگیری مطالبات مردمی کنند.

محمد سراج رئیس سازمان بسیج کارمندان به همراه حمیدرضا گرامی فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) و پدر شهید هاشم اعتمادی از دیگر سخنرانان این همایش بودند و در پایان با اهدای لوح تقدیر از تعدادی مدیران، کارکنان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ادارات و شهرداران مناطق شیراز تجلیل شد./ج1

برچسب ها: سیراز ، توسعه ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.