طرح معروف از منکر در کميسيون هاي مجلس شوراي اسلامي مطرح و ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:  معاون امور کارخانجات و ادارات ستاد احيای امر به معروف و نهي از منکر کشور در سفر به شهرکرد گفت: اين طرح در سال 89 باهمکاري ستاد هاي امر به معروف و نهي از منکردر پنج شهر کشور شروع شد و در سال 90 مشارکت کنندگان در اين طرح به چهل شهر رسيد.

حجت الاسلام صادق زاده افزود: اعضاي ستاد احيا امر به معروف و نهي از منکر کشور بيش از 2 هزارو 150 نفر ساعت براي تهيه اين طرح جامع فعاليت کرده اند .

وي گفت: طرح معروف از منکر جامع است و در بسياري از کميسيون هاي مجلس بررسي و روي آن کار شده است .

حجت الاسلام صادق زاده ضمن ابراز اميدواري براي تصويب اين طرح در مجلس شوراي اسلامي گفت: اين طرح ، جايگاه قانوني بهتري براي تحقق رسالت امر به معروف و نهي از منکر است.

وي از اجراي طرح فرضيه امر به معروف و نهي از منکر در 110 شهر خبرداد و گفت: اين فرضيه داراي دو مرحله است مرحله اول: برخورد فيزيکي که بايد قوه قضاييه و ضابطين انجام دهند مرحله دوم: تذکر لساني که بايد همه افراد جامعه انجام دهند .

وي گفت:فرهنگ تذکر لساني بايد در صدا و سيما، قلم سخنوران و نويسندگان نهادينه شود تا جامعه اي عاري از هنجاري شکني و زشتي داشته باشيم.

وي تبليغات وسيع، برگزاري کلاس هاي آموزشي توسط افراد گزينش شده در هسته هاي ده نفره مهمترين اقدامات در راستاي نهادينه کردن فرهنگ امر به معروف در اين 110 شهر کشور هستند .

حجت الاسلام صادق زاده ابراز اميدواري کرد: اين برنامه ها سال آينده در تمام شهرهاي کشور اجرا شود.

وي گفت: هم اکنون بيست هزار نفر عضو شوراي امر به معروف و نهي از منکرکشور هستند که به تناسب جمعيت استانها از دو هزار تا ده هزار نفر در شهرهاي کشور فعاليت مي کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.