مسئول اروپايي شرکت انگليسي-هلندي روز دوشنبه اظهار داشت با توجه به بازگشت فقر در اروپا بايد راهبرد جديدي ترسيم کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه لوموند ،شرکت بزرگ صنايع غذايي و بهداشتي يوني لِوِر خود را براي «بازگشت فقر» در اروپا آماده مي کند.
" جان زيجرولد "در گفتگو با فايننشال تايمز آلمان اظهار داشت قصد دارد از اين پس در اروپا از روش هايي که يوني لور در کشورهاي آسيايي در حال توسعه بکار مي گيرد الهام بگيرد و با شروط سبک تر و قيمت کمتر محصولات خود را عرضه کند.
وي گفت : اگر يک اسپانيايي هنگام خريد به طور متوسط هفده يورو هزينه مي کند ، نمي توانيم يک پاکت پودر لباسشويي به او پيشنهاد کنيم که قيمتش نصف بودجه او باشد.
رئيس اروپايي يوني لور افزود : در اندونزي ما بسته هاي کوچک يک نفري شامپو به قيمت دو تا سه سانتيم مي فروشيم و در عين حال درآمد کسب مي کنيم.
اين شرکت هم اکنون شروع به عرضه بسته هاي کوچک شوينده در اسپانيا کرده است.
برچسب ها: اروپا ، فقر ، صنایع ، غذایی ، بهداشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار