سرمايه در گردش جديد با هدف احياء روند اجرايي طرح ملي فولاد در بروجن اختصاص يافت.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:  فولاد يک ميليون تني سفيد دشت بروجن يکي از طرح هـاي هشت گانه فولادي کشور است کـه با برنامه زمـانبندي جديـد و اختصاص سرمايه در گردش روند اجرايي اين طرح ملي شتاب خواهد گرفت.

معاون وزيـر صنعت ، معدن و تجارت و رئيس هيات عامل سازمان تـوسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران در بـازديد از روند اجراي اين طرح گفت: تـا پايان شهريور نقدينگي مورد نياز اين طرح تا پرداخت کامل بدهي هاي پيمانکاران و ايجاد سرمايه در گـردش تزريق مي شود.

براساس برنامه زمانبدي جديد بخش احياء اين کارخانه با 80 درصـد پيشرفت تا پايان خرداد سال 92 و بخش فولاد سازي تا پايان سال 92 تکميل و راه اندازي مي شود.

500ميليارد تومان سرمايه گذاري براي اين طرح پيش بيني شده کـه از اين مبلغ تـاکنون200 ميليارد تومان در اين طرح هزينه شده است.

اين طرح زمينه اشتغال هزار نفر را به طور مستقيم و 8 تا 10 هزار نفر را به صورت غيرمستقيم فراهم مي کند.

رئيس هيـات عـامل سازمـان تـوسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران همچنين از تامين آب و برق مورد نياز اين طرح تا قبل از بهار 92 خبر داد و گفت: استاندار چهارمحال و بختياري براي تامين آب و برق اين طرح تسهيلات مورد نياز را تامين مي کند .

ساخت مجتمع توليد فولاد يک ميليون تني ازسال 85 در شهرک صنعتي سفيد دشت آغاز شده است و در بخش احياء با 80 درصد و فولادسازي با 37 درصد پيشرفت در دست ساخت است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.