معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهم‌ترین هدف از تشكیل كارگروه استانی ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرك‌های صنعتی رفع موانع تولید از سر راه تولیدكنندگان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، رجبعلی شیخ زاده در نشست ستاد تسهیل و پشتیبانی صنایع شهرستان خاش گفت: دولت از صنعتگران بخش خصوصی با ارائه تسهیلات ویژه حمایت می كند.
وی اظهار داشت: حمایتهای مالی و معنوی دولت از بخش خصوصی بركات زیادی را برای استان سیستان و بلوچستان و فعالان بخش خصوصی به همراه دارد.
وی با تاكید بر برگزاری منظم جلسات كارگروه استانی ستاد تسهیل در شهرستان های سیستان و بلوچستان گفت: مصوبات كارگروه استانی این ستاد برای همه دستگاههای اجرایی لازم الاجراست.
معاون استاندار گفت: جلب اعتماد فعالان بخش صنعت و معدن و ارتقای حمایت از آنان، كمك به رونق اقتصادی و توسعه كمی و كیفی این بخش از مزایای مهم فعالیت كارگروه‌های ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهركهای صنعتی است.
شیخ زاده با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی حمایت از كار و سرمایه ایرانی، بر توسعه سرمایه گذاری در بخش خصوصی تاكید كرد و گفت: همه دستگاههای اجرایی باید برای رفع مشكلات واحدهای تولیدی و كارخانجات تلاش كنند تا بتوان صنعت استان را متحول كرد.
وی افزود: به طور قطع مشكلات و محدودیت‌هایی در بخش تولید و صنعت سیستان و بلوچستان وجود داشته و دارد اما باید با تعامل مناسب و همفكری همه مسوولان و دستاندركاران مشكلات این بخش را برطرف كرد.
كارگروه ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرك‌های صنعتی خاش با حضور معاون برنامه ریزی استاندار، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان بخش خصوصی به منظور رسیدگی به مشكلات واحدهای تولیدی برگزار شد و هشت طرح صنعتی مشكل دار این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. /س

برچسب ها: رفع ، موانع ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.