نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: اجلاس سران کشورهای عدم ‌تعهد، یک رزمایش سیاسی در جهان برای ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سعید حیدری‌طیب گفت :اجلاس سران کشورهای غیر متعهدها در تهران یک رزمایش سیاسی جهانی برای ایران است وحضور سران کشورهای عدم‌تعهد در ایران در اینمقطع حساس زمانی، بسیار مهم است و به استکبار جهانی می‌فهماند که تحریم علیه ایران بی‌اثر است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های آمریکا و کشورهای وابسته در جهت به انزوا کشیدن ایران بود، اما ایران نفوذ معنوی و سیاسی در جهان دارد. برگزاری این اجلاس و نشست‌های سیاسی‌، اقتصادی و... باعث تحول‌های مختلفی در منطقه خواهد شد.

حیدری طیب تشکیل اجلاس در تهران را باعث روحیه‌دادن به کشورهای در حال بیداری اسلامی عنوان کرد و گفت: این اجلاس یک حرکت تاریخی و سیاسی است که به کشورهای در حال بیداری اسلامی امید می بخشد.

وی با اشاره به تحریم‌ها و تهدید‌های دشمن علیه ایران خاطرنشان کرد: اسرائیل جرات دست زدن به هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران راندارد، چراکه جواب غیرقابل تصوری خواهد گرفت.

حیدری‌طیب عمق جنایت و سیاست‌های خصمانه صهیونیستی آمریکا را درترور دانشمندان ایرانی عنوان کرد و گفت: بیشترین کشورهای جهان صلح عضو اجلاس غیر‌متعهدها هستند و استکبار جهانی می‌خواهد این کشورها عقب‌مانده بمانند و وابسته به کشورهای مستکبر باشند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، اجلاس ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.