مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان خبر داد گفت: با تلاش استان اصفهان،دو هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده بازسازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، در جلسه ستاد بحران استان اصفهان که برای کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی و با حضور مدیر کل ستاد بحران استان،مسئول بسیج سازندگی استان و جمع کثیری از مسئولین دستگاه های استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد، شیشه فروش در رابطه با کمک رسانی به این مناطق گفت: با وجود مشکلات فراوان در این مناطق امدادد رسانی به خوبی انجام می شود و استان ها با تمام توان خود به یاری هم وطنان شتافتند.

وی در ادامه با اشاره به کار های صورت گرفته در استان در این راستا افزود: استان اصفهان تا کنون مبلغ سه میلیارد ریال کمک نقدی به این مناطق ارسال کرده و دو هزار واحد مسکونی را نیز در این مناطق بازسازی خواهد کرد.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: ازاین تعداد ساخت1800 واحد مسکونی را بنیاد مسکن و 200 واحد را سازمان بسیج سازندگی استان متعهد شده اند.

شیشه فروش در رابطه با عملکرد هلال احمر بیان داشت: جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز در روز بعد از حادثه در مکان حضور یافت و با کمک 80 نفر از نیروها 40 روستا را به طور کامل تحت پوشش قرار داد.

در ادامه جلسه رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در رابطه با کارهای صورت گرفته در کمک به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی اظهار کرد: ساخت بخشی از واحدها را سازمان بسیج سازندگی استان تقبل کرده که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده تا دو ماه آینده واحد ها راتحویل هم وطنان دهیم.

سرهنگ انوری در پایان تاکید کرد: با به کار گیری گرو های 200 نفری از متخصصان استان و فناوری روز این واحدها ساخته خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.