مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير گفت: اجلاس سران نفوذ منطقه‌اي و بين‌المللي ايران را افزايش خواهد داد و اين دقيقا همان موضوعي است که باعث نگراني کشورهاي استکباري غربي و رژيم صهيونيستي شده است.

مستأجران مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه اجلاس تهران می‌تواند آثار گسترده‌ای در شکست تحریم‌ها داشته باشد، گفت: جنبش عدم تعهد می‌تواند با فعال‌تر شدن در تحولات جهانی اقدامات یکجانبه برخی دولت‌های غربی را خنثی کند.

وي افزود: موضع گيري جنبش عدم تعهد عليه رژيم صهيونيستي و استکبار ستيزي شعار تمامي کشورهاي عضو اين جنبش بوده و اجلاس سران عدم وابستگی به قدرتهای بزرگ را به نمایش گذاشت گذاشت.

اين فعال دانشجويي تصريح کرد: ايران در ارتباط گسترده با کشورهاي جنبش عدم تعهد مي‌تواند از نفوذ غرب کاسته و فرهنگ انقلابي و مقاومت در برابر سلطه را به ديگر کشورها صادرکند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير در پايان خاطرنشان کرد: اجلاس سران نفوذ منطقه‌اي و بين‌المللي ايران را افزايش خواهد داد و اين دقيقا همان موضوعي است که باعث نگراني کشورهاي استکباري غربي و رژيم صهيونيستي شده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اجلاس ، توطئه ، خنثی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار