سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: دیدار این تیم با فجر شهید سپاسی شیراز، بازی تدارکاتی خوبی برای تیم سپاهان اصفهان در آستانه دیدار با تیم الاهلی عربستان سعودی در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان زلاتکو کرانچار  در جمع خبرنگاران در شهر اصفهان اظهار داشت: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، روز 29 شهریور ماه میزبان تیم الاهلی عربستان سعودی است. وی افزود: دیدارهای لیگ برتر می تواند به افزایش آمادگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای دیدارهای آسیایی کمک کند.

سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه شکست در دیدار قبل مقابل پیکان تهران حق تیم ما نبود، افزود: در این دیدار تیم ما خوب بازی کرد اما نتوانستیم امتیاز به دست آوریم.

وی افزود: هدف ما در بازی با فجر شهید سپاسی شیراز که امروز (چهارشنبه) برگزار می شود، جبران شکست دیدار گذشته است و امیدوارم با ارایه یک بازی زیبا به این هدف دست یابیم.

کرانچار در باره وضع محمدباقر صادقی دروازه بان تیمش در دیدار امروز اظهار داشت: صادقی به دلیل مصدومیت، در این دیدار غایب است و رضا محمدی دیگر دروازه بان تیم ما درون دروازه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه از توان محمدی برای حراست از دروازه تیم سپاهان مطمئن است، افزود: در این پست نگرانی ندارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در باره مهاجمان تیمش که در دیدار گذشته فرصت های زیادی را از دست دادند، گفت: روی نقاط ضعف مهاجمان در تمرینات کار شد و سعی کرده ایم آنها را به گونه ای آماده کنیم که بتوانند در شرایط سخت و خاص، دروازه حریف را باز کنند.

وی در باره حضور دو مدافع خارجی در تمرینات تیم سپاهان اصفهان که مورد تایید کادر فنی این تیم قرار نگرفتند، اظهار داشت: سپاهان در خط دفاعی مشکل ندارد اما می خواهیم مدافع خوب دیگری را به تیم اضافه کنیم تا در صورت مصدومیت یا محرومیت بازیکنان خود، در این خصوص نگرانی نداشته باشیم. تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران، امشب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز است./س

برچسب ها: اصفهان ، فوتبال ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.