ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان گفت: با گذشت بیش از دو هفته از بازی های المپیک 2012 هنوز هم تاًسف می خورم چرا نتوانستم کودوخوف روس را شکست دهم.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود:در رقابتهای المپیک قبل از آنکه  کشتی ام مقابل کودوخوف شروع شود اکثر کارشناسان من را از پیش بازنده می دانستند وتصور آنها این طور بود که براحتی از این روس کشتی بلد شکست خواهم خورد .

وی با اشاره به این که قرعه سختی در المپیک داشته است است ادامه داد:به اعتقاد همان کارشناسان و مربیان تیم ملی کشتی بسیار خوبی در دیدار با کودوخوف گرفتم به طوری که وی از دست من فرار می کرد.لحظات پایانی تایم سوم مجری فن من بودم اما امتیاز را به آزاد کار روس دادند.

اسماعیل پور تصریح کرد: در تایم سوم هرطور حساب کنید امتیاز برای من بود که داوران ندادندکه این موضوع باعث شد نتوانم جلوی اشکم را بگیرم وهنوز هم شب ها خواب کشتی مقابل کودوخوف را می بینم وحسرت می خورم.

وی اضافه کرد:بعد از آنکه مقابل کودوخوف مغلوب شدم مربیان تیم ملی خیلی تلاش کردند تا از لحاظ روحی من را به شرایط ایده آل نزدیک کنند اما نتوانستم خود را جمع و جور کنم و با شکست مقابل حریف هندی در حسرت مدال المپیک ماندم.

کشتی گیر جویباری کشورمان درباره برنامه های آینده خود اظهار داشت:کشتی تازه برای من شروع شده، با همه وجود تلاش می کنم تا ضمن تثبیت جایگاهم در تیم ملی با حضور در میادین مهم پیش رو و کسب مدال های رنگارنگ، ناکامی در المپیک را جبران کنم تا این بار دل هموطنان عزیزم شاد شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار