استاندار مرکزی گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب تجلی فرهنگ مقاومتی و جهادی در كشور شده است كه عملیاتی كردن منویات معظم له راهبرد شكست توطئه های دشمنان است.

'علی اكبر شعبانی فرد' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: فرهنگ مقاومتی پدیده ای اسلامی است كه با پیروزی انقلاب اسلامی و پشتیبانی همه جانبه ملت تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل كرده كه نمونه بارز آن افتخار آفرینی در دوران دفاع مقدس بود.

وی تاكید كرد: قناعت، صرفه جویی، كار با انگیزه، خدمات رسانی صادقانه، ارزش محوری، خودباوری، جهاداكبر، مقاومت، پویایی و تحول، حركت و استمرار تلاش و مردم داری از مشخصه های فرهنگ مقاومتی و جهادی است.

استاندار اضافه كرد: فرهنگ و ارزش های مقاومتی برخاسته از اندیشه و باورهای مذهبی و انقلابی و با الهام از سیره و اندیشه بنیانگذار كبیر جمهوری اسلامی ایران بوده است.

شعبانی فرد با اشاره به شعار تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی بیان كرد: حمایت از سرمایه گذار برای اشتغال پایدار، كاهش آسیب های اجتماعی و توسعه اقتصادی ضروری است.

وی خاطر نشان كرد: ایجاد زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در كشور ضروری است تا سرمایه گذاران با خیالی آسوده از سرمایه گذاری و اشتغال استقبال كنند.

استاندار اظهار كرد: تحقق شعار امسال همراه با عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی ضربه ای كارآمد برای شكست توطئه ها و تحریم های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

شعبانی فرد تاكید كرد: عملیاتی شدن منویات و محقق شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی و ماموریت مهم مسوولان و مدیران كشور است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.