رئيس سازمان بازرسي كل كشور ضرورت درست مصرف كردن را در آموزش‌هايي كه به جامعه داده مي‌شود يادآور شد و گفت: الگوي صحيح مصرف در جامعه بايد ترويج شود.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام پورمحمدي در ديدار با فعالان كشاورزي، دامي و باغي استان مازندران به ظرفيت‌هاي مختلف اين استان اشاره كرد و گفت: استان مازندران را با قابليت‌هاي كه دارد بايد با رويكرد صنعتي، كشاورزي و گردشگري جزو استان‌هاي برتر كشور تبديل كنيم و اين شدني است. فقط بايد همت كرد و با ايده‌هاي خوب و برنامه ريزي مناسب اين قابليت ها و استعدادها شكوفا شود.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور كه پيش از سخنانش، حرفها و مشكلات نمايندگان تشكل باغداران، دامداران، كشاورزان و مرغداران را شنيده بود به آمار اعلام شده از سوي آنان در زمينه رتبه ايران در توليد مرغ و تخم مرغ اشاره كرد و گفت: براي كشوري كه رتبه هفتم توليد مرغ و رتبه 13 توليد نخم مرغ جهان را دارد درست نيست كه مشكل مرغ و تخم مرغ داشته ياشد.

حجت الاسلام پورمحمدي با تأكيد بر مديريت و برنامه ريزي خوب تصريح كرد: بايد در آموزش‌هايي كه به جامعه داده مي‌شود به ترويج الگوي صحيح مصرف و درست مصرف كردن توجه داشت.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور افزود: كشوري كه مي‌خواهد روي پاي خودش بايستد و به هدف هايش برسد بايد توليدش مناسب و قابل دفاع باشد. وي افزود: بخشي از مشكلاتي كه در زمينه توليد پيش مي‌آيد ناشي از اقدامات دشمن است اما بخش ديگر ناشي از عدم دقت، نداشتن تدابير مناسب و ضعف برنامه ريزي است.

براساس اين گزارش به نقل از روابط عمومي سازمان بازرسي كل كشور حجت الاسلام پورمحمدي با بيان اين‌كه انتظارات از مازندران با توجه به مديران سطح بالايي كه در جامعه دارد بالا است خاطرنشان كرد: بايد طرح‌هاي متحول كننده در استان ايجاد شود به عنوان مثال سواحل شمال از جمله مراكزي است كه مي‌تواند علاوه بر توسعه و ايجاد درآمد سرشار براي منطقه، ميزبان گردشگران شيعي كشور‌هاي مختلف باشد.

"انتهاي پيام"/پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار