معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: سرمایه گذاری درست و هدفمند در بخش اقتصادی کشور زمینه اشتغالزایی را بیش از پیش فراهم می کند.

به گزارش خبرنار باشگاه خبرنگاران اراک ابوالقاسم نصراللهی در حاشیه افتتاح مرغداری گوشتی تمام اتوماتیک در آشتیان افزود: دولت مصمم است تا با برنامه ریزی و سرمایه گذاری در بخش اشتغال دغدغه های مردم را کاهش دهد.

وی اضافه کرد: با وجود تحریم ها و تهدیدهای دشمنان، حرکت کشور برای توسعه همه جانبه توفنده و بالنده است که این مهم بی اثر بودن تحریم های دشمنان را ثابت می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بیان کرد: امروز تحریم کنندگان ایران اسلامی از تصمیم نابخرادانه خود پشیمان هستند زیرا رشد اقتصادی آنان روند نزولی یافته است.

نصراللهی اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان و ارائه گزارش فعالیت ها و خدمات دولت به جامعه است تا روحیه امیدواری در ملت بیش از پیش تقویت شود.

وی درباره برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران نیز گفت: اجلاس غیر متعهدها از اهمیت و مقبولیت بالایی برای کشورهای مختلف برخوردار است و با ریاست ایران بر قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای ما در جهان افزوده می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه کرد: بدون شک این اجلاس یکی از مهم ترین و با اهمیت ترین وقایع سیاسی تاریخ کشور محسوب می شود که موجب افتخار ایران در جهان خواهد شد.

نصراللهی اظهار کرد: این جنبش همواره مصالح کشورهای در حال توسعه را بررسی و در تصمیم گیری های جهانی موثر بوده و توانسته از زیاده خواهی های برخی کشورهای سلطه گر جلوگیری کند.

وی ادامه داد: آمریکا و صهیونیست ها از این مساله هراس دارند که یک کشور اسلامی همچون ایران بتواند به جایگاه مطلوبی برسد که با وجود همه کارشکنی ها یکی از موفق ترین کشور های دنیا است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تاکید کرد: در برهه کنونی با درایت و تدابیر والای رهبر معظم انقلاب و حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب، روز به روز بر پیشرفت، اقتدار و عزت کشور افزوده می شود.

بر پایه این گزارش طرح مرغداری گوشتی با سیستم پرورش تمام اتوماتیک در قفس برای نخستین بار در استان مرکزی در شهرستان آشتیان به بهره برداری می رسد.

این مرکز با زیربنای دو هزار و 400 مترمربع و ظرفیت سه هزار قطعه و اشتغالزایی 10 نفر فراهم شده که سالانه 600 تن مرغ به ظرفیت تولیدی گوشت سفید استان مرکزی افزوده می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار پس از افتتاح دهیاری روستای بهارستان آشتیان از طرح روستای نمونه گردشگری و ایرانگردی روستای گرکان این شهرستان نیز بازدید کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.