حمایت و پشتیبانی ویژه رهبر معظم انقلاب و مردم وفادار ایرانی اسلامی، رمز اصلی موفقیت دولت خدمت‌گزار در طول این هفت سال است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: اگر این دو نعمت الهی نبود، دولت‌های نهم و دهم نمی‌توانستند طرح‌های عظیمی همچون هدفمند کردن یارانه‌ها، اصل 44، پرداخت 43 هزار میلیارد تومان سهام عدالت و بسیاری از شاخصه‌ها در امور عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی، سیاسی و اجتماعی را در پرونده کاری خود داشته باشند.

احمدی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به دولت خدمت‌گزار مبنی بر رعایت احوال قشر آسیب‌پذیر جامعه،افزود: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب، دولت‌های نهم و دهم جهت ارتقای قدرت خرید مردم و بهبود معیشت در جامعه، در اقدامی طلایی، 43 هزار میلیارد سهام عدالت واگذار کرد که این کار در هیچ دولتی رخ نداده است.

وی با بیان اینکه ملاقات هفتگی مسئولان ارشد کشوری و حتی استانی، عاملی در جهت کاهش شکایات مردم از مسئولان دولت‌های نهم و دهم بوده است، تصریح کرد: طبق آمار واصله از سازمان بازرسی کشور، آمار نارضایتی و شکایت مردم از مدیران این دولت کم و حتی صفر بوده و در مقایسه با سایر دولت‌ها بسیار ناچیزاست.

این مقام مسئول، الکترونیکی کردن انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی را از دیگر عملکردهای مثبت دولت خدمت‌گزار دانست و خاطرنشان کرد: در این طرح زنجان جزو 14 استان بود که به شکل داوطلبانه آن را در شهرستان ابهر اجرایی کرد و خوشبختانه طبق بررسی‌های به عمل آمده طرح صد در صد مطلوب بود./س

برچسب ها: حمایت ، رهبر ، رمز ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.