سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان از تلاش بي وقفه ي بازيكنان و اعضا براي موفقيت تيم خبر داد و اظهار داشت: در زمان برگزاري ديدار به فكر كارگران كارخانه آلومينيوم نيز هستيم.

اكبر ميثاقيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: شرايط تيم در جدول بگونه اي بود كه نياز مبرم به سه امتياز ديدار داشتيم علاوه بر آن از لحاظ روحي – رواني نيز شدت به پيروزي احتياج داشتيم بنابراين با تمام قدرت برابر مس كرمان ظاهر شديم.

وي ادامه داد: بازيكنان ما در هفته هاي گذشته بازي بسيار با كيفيتي را ارائه دادند اما در كسب پيروزي ناكام بوديم خوشبختانه در ديدار مقابل مس كرمان علي رغم اينكه بازيكنان ما چند فرصت تك به تك را خراب كردند اما در نهايت نخستين پيروزيمان در ليگ برتر را كسب كرديم و از اين مسئله بسيار مسرور هستيم.

ميثاقيان افزود: پيروزي كه مقابل مس كرمان كسب كرديم به طور حتم سبب پيشرفت تيم آلومينيوم در هفته ها و ديدارهاي آتي خواهد شد و اين پيروزي روند تيم ما را به مراتب به نسبت گذشته مناسبت تر خواهد كرد.

وي تصريح كرد: گل برتري ما در دقايق اوليه بازي اتفاق افتاده است و با توجه به اينكه نياز مبرم به پيروزي داشتيم لذا مجبور به حفظ و دفاع از تك گل خود بوديم بنابراين براي حفظ نخستين پيروزي خود تلاش كرديم اما متاسفانه برخي ها ما را محكوم به ارائه بازي ضد فوتبال كردند كه به هيچ عنوان اين مسئله را قبول ندارم.

ميثاقيان خاطرنشان كرد: تيم آلومينيوم از بازيكنان جوان تشكيل شده است و همه ي اعضاء و مسئولان استان هرمزگان بايد براي موفقيت تيم تلاش كنند و مسئوليت را برعهده افراد خاصي قرار ندهند.

وي گفت: تيم آلومينيوم هرمزگان از سوي كارخانه آلومينيوم هرمزگان حمايت مالي مي شود بنابراين بازيكنان تيم در زمان ارائه و انجام بازي در زمين مساسبقه تمام تلاششان را براي پيروزي تيم بكار مي گيرند و حتي به فكر كارگر كارخانه آلومينيوم نيز هستند كه با سختي و در شرايط آب و هوايي گرم در اين كارخانه مشغول و فعال هستند و از تلاش بي وقفه ي آنها هزينه هاي تيم آلومينيوم تامين مي شود.

*ميثاقيان به شهر خود بازگشت

اكبر ميثاقيان سرمربي تيم آلومينيوم هرمزگان پس از ماه ها دوري از خانواه پنج شنبه نهم شهريور به شهر خود بازگشت.

بنا بر اين گزارش، اكبر ميثاقيان از زمان شروع رقابت هاي ليگ برتر تا كنون براي موفقيت تيم آلومينيوم تلاش بي وقفه انجام داده است از اين رو تمام وقت در كنار اين تيم حضور داشته است تا نخستين سه امتياز بازي را كسب كند حال كه در ديدار مقابل مس كرمان هدف وي محقق شد لذا براي حضور در كنار خانواده خود به مشهد مقدس سفر كرد تا علاوه بر بازديد از خانواده ي خود با حضور در حرم امام رضا (ع) ضمن شكرگذاري نسبت به نذر خود اداي دين كند.

*مس، آلومينيوم را چهار پله بالا كشيد

تيم مس كرمان با شكست مقابل آلومينيوم هرمزگان سبب صعود 4 پله اي اين تيم در جدول رده بندي شد.

بر اساس اين گزارش، تيم آلومينيوم هرمزگان پس از انجام يك بازي فني و سطح بالا روز گذشته تيم مس كرمان را با برتري يك گل از پيش رو برداشت بنابراين موفق به صعود 4 پله اي در جدول رده بندي شد.

گفتني است، پيش از اين تيم فوتبال آلومينيوم در مكان 16 جدول قرار داشت و پس از پيروزي مقابل مس كرمان تا رده ي 12 جدول صعود كرده است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار